Gå til innhold

Sprek eller dau?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

det med 110-90 jarle er så sant for tenk på de gammle stordragrene som brukte mye disel de hadde jo helt et annet drag,

 

Amerikansk slagord \&quot\;ingen ting kan erstade motorvolum\&quot\;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym
Bra det Jarle at du likar Deutzen vår... Men når det gjeld diskusjonen sprek eller dau så har eg ein liten historie. Deutzen vår, ein D6006A med lastar, drog på flata ei møkavogn som veg 5,3 tonn på tomgang i høgste gir. Finn meg ein annan traktor som greier det. Valtra Valmet 900 som me har hadde ikkje hatt sjangs til å greie det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MH434_1

Perkinsmotorene har kanskje vært litt daue fram til nå.

Den nye perkins serien 1104D og 1106D er meget gode motorer, spesielt 1106D motoren som bruker innsprøytnings teknologien fra CAT.

Dette er en stor forbedring fra 1106C motoren som satt i 6400-7400 frem til 2007.

 

http://www.perkins.com/cda/files/285871/7/1106D-E66TA%20Engine%20(PN1794%2075th).pdf

 

Prata med en som hadde testa den nye 6480 mot 6920s. Den gikk bedre, lungnere gange på motoren.

MF\'n var vist helt rå!

 

Skal ha en sånn på prøve snart så da kan jeg gi en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Husk at møkkavogner ofte har store hjul som triller lett av sted,og du kan dra ei 10000 liters vogn,med en MF på 66hk.110-90 er en god utfordrer til ett sånt forsøk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Akkurat,det var noe sånt som din dekkdimensjon jeg tenkte på jarle,men er det ei doffx4,så blir det kanskje litt verre.Men den rekordvogna må jo vere blåber for 110-90en deres?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Nåvel Jarle. DU har jo ikkje prøvd nye 6030-serien, har du vel? Men men....Nei vendegiret på 5820 var tregt og lite brukarvenleg. Men eg ha prøvd 6030-serien og det vendegiret kan eg ikkje sei noko gale om. Kanskje litt nærma plassert blinklyset eller var det vindusviskaren...hugsa ikkje heilt. Traktoren gjekk veldig stille og lun motorlyd. 4 clutchfrie gir tykkjer eg er heilt ok. Td. i onna når ein køyrer med lass på veg, då er det jo berre å trykka på ein knapp vert det for seigt. Denne funksjonen har våre i mange år, og fungar optimal. Trur ikkje eg vert skuffa. 5820 var veldig sprek, greit nok er den litt lettare enn 6230, men ikkje mykje!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
jau takk for d. du kan sikkert prøvan naor du faor lappen! Mfa frå -80 talet var betre. MF gjekk so ned på kvalitet og pris. Det er min påstand. menmen...Dessutan brukar MF mykje diesel. JD brukar noko mindre. Den einaste traktoren denne JDn kan samanliknast med e Fendt. Min påstand og. Den er sann....\;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ja Jarle, får sjå noda kem som får lappen først... Men det blir litt feigt å stille ein seksar opp i mot ein firar, da er 5455 meir rettferdig, men der er det turbo...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Vet ikke om noen JD som lever opp til fendt,så JD kan du sammenligne med MF,valtra,new holland og andre konkurenter,som man like godt kan velge å kjøpe.MF blir aldri så dårlig at jeg må vurdere en grønn hjort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

New Holland ka ein ikkje samanlikna med. På traktora unde 110 hk har dei berre transmisjon med ein splitt. Motoren til JD er det fåe som har., Med power intelligent management..+++

Når ein hhandlar med FK får ein i tillegg bonus( no ca. 2,5%) På ein traktor til 500000 utgjer det ca. 12500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Motoren til JD,er det vell bare claas som har,og jeg tror ikke folk stormer til den,på grunn av det.New holland har transmisjoner som passer for de fleste og eik har gode kampanjepriser på MF.Prismessig kan det vell vere greit å ha fk som forhandler,men hvis man ikke har fått JD virus,så kan man velge stort sett alt annet på markedet,det er min påstand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du \&quot\;JD\&quot\;,den vendegirspaken på John Deere 30 serie er og blir ILL. Den går tungt,og gir fra seg ein irriterande hard plastik-klikkelyd kvar gång du skiftar posisjon på den! Dessutan var det langt nedpå den frå rattet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MH434_1

JD: Din påstand om at JD bruker mindre diesel er helt feil, det er faktisk stikk motsatt.

Vi har testa 6320 og 6420s og de bruker mere diesel en tilsvarende MF og Fendt. Andre merker kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har testet dem nok.

 

MF idag er akkurat like bra kvalitet som JD

Begge ligger etter Fendt når det gjelder byggekvalitet.

 

Og Common Rail motoren til JD går veldig hardt iforhold til Perkins motorene(nye) I tilleg har de et dårlig effektregister, der er Deutz og Perkins veldig gode (spesielt Deutz).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
JD 2450 turbo har samme effekt og lyd som min MF 675 turbo,(med raka rør på begge).Perkinsen er uansett sterkere,jeg dro fra en orginal 2450 70hk,med en 56 hk volvo 2204.2450 hadde ballespyd og jeg pakker,begge uten laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arton_1
Markus S: Ser du har 675 Turbo. Har du prøvd 300-serien til MF, tenker på lettvekterne 372/382? I såfall korleis er ein 675 i forhold til desse når det gjeld dragkraft. Han er vel eindel tyngre. Har køyrd 375-4 men den syns eg var dau med sine 71 hk. Rett nok hadde den lastar. Syns harva gikk lettare med ein 1970 MF 165-2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Kva ulike folk meinar om andre sine merke e uinteressant. Patriotismen rår hjå alle. Me snakka dessutan her om 6030-serien tl JD. Med variabel turbo geometri, og som skal vera drivstoffsparande....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei \&quot\;massey\&quot\;,jeg har kjørt 360 og 390,og 675en er like tung som 390 altså 3500kg.Den er bare 400kg tyngere enn 382.375,675 og 390,vil ikke imponere uten turbo,men med turbo så er det mer enn nok drag.Det du ikke klarer med 675 turbo,må du ha større traktor til uansett.Nå kjører jeg også landini med samme vekt og samme A4-236 turbomotor,mens 675en yter 80hk så er landinien justert orginalt for å yte 93hk.Selv om landini blizzard 95dt er høyt giret,og gjør over 40km,så drar den utrolig bra.Laster på 750kg og en hengervekt på ca3tonn er en lek.675 har tøffere lyd da uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Er ikkje større sannsyn for at noko turbo skal ryke på denne som hjå andre. Det ha no aldri vore problem med noko slikt. Dette er berre spekulasjonar, nett som då elektronisk vendegir vart innførd\; tenk om det ryk, kor mykje vil det kosta å reparera det!!! tull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Erfarne mekanikarar hevdar driftssikkerheita til MF er det skumlaste med traktoren. Sjølv kan e gikkje sei det hittil...Har inntrykk her å forumet at det er like mange som meinar perkins er kvikk som den er daud. Dei som har prøvd t.d. MF, merkar at den svarar ikkje til forventningane...Perkns er vel i Case og, eigarane derigården let heller ikkje vel...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Perkins står i case,etter at de ble om til mccormick,og de drar (som jeg har sagt før), ganske bra.Driftsikkerheta på MF er ikke mer skummel,enn på john deere.Hvis perkinsen drar dårlig så kan man ikke dra på FK,for å finne noe bedre,da må de selge valtra igjen i så fall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Trur ikkje det er berre motorane som gjer at mange traktorar verkar daue. Perkins har jo gode data på dreiemoment sjølv om det ikkje alltid verkar slik. Tap i drivverket er nok det som har mest å bety. Til fleire hurtggir du har, til verre er det som regel. Det er alltid litt friksjon i ein fleirplateclutch, og til fleire slike det er, til verre er det. Dette gjeld også for alle traktorar med bremser i oljebad som dei fleste har i dag, med unntak av bla. JCB. Dei skal vistnok rulle lettare av den grunn.

Dekkdimensjon og lufttrykk har også svært mykje å bety. Traktorar med breie lavprofil dekk med lavt lufttrykk er bra for jorpakkinga men er ikkje bra for drivstofforbruket ved veg kjøyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...