Gå til innhold

John deere 6125r


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat bestilt ny jd 6125 r. Har ikkje hatt jd før, kun fiat og cnh. Til dåkke som kjøyrer jd, kva er fordelane/ ulempene på den nye serien. Har køpt autopowr og frontlessar. Ikkje utsjåande, nye er finast etter min smak. Komentar?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym
Fordelene er nok ei større og stillere hytte, mer &quot\;skille&quot\; mellom motor og hytte , og motorn den har en mye snillere gange, og at det har blitt kjørepedal, ulempene er nok størelsen/høgden på panseret , på grunn av avgassrensinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har det blitt kjørepedal sier du?? jeg handlet for 14 dager siden og fikk beskjed at den IKKE hadde kjørepedal og foreløpig ikke kunne leveres med det!! Er det alikevel å få blir det hett rundt øra på selgeren....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Er panseret på den nye større en på gamle? Synest dei ser omtrent like ut.til deg andre som har bestilt, har du fått leverings dato? Min kjem ikkje før i veke 45, november.lenge å vente..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jaggu har den kjørepedal!! Ringte selger og det finnes vist &quot\;alikevel&quot\;

så i morgen har vi et møte ang saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei Bjørn..

 

Har levering uke 47..

Får se om det blir levering, om kjørepedal er &quot\;standard&quot\; på trinnløs og selger ikke har fått det med seg er det jo ingen problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Bestilt samme traktor selv. Det er kjørepedal på alle R serie produsert heretter. Men JD hadde egentlig ikke planlagt og komme med dette før til neste år men av en eller annen grunn endret dem på dette. Pansere et litt breiere og høyere en 30 serie. men dette er minimalt. Samme med høyde bredde lengde osv. Alt er noen få cm større. Når det kommer til traktoren så tror jeg det er en god maskin, VELDIG stille og rolig inne i hytta. Har deere nå og det er vel en grunn til at det blir grønt igjen. Datoen på ferdig produksjon i tyskland er 15 august på min. Så kommer det en uke eller to med frakt, klargjøring osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det var jo godt nytt å høre, da blir det nok bra da.

Tror det er en grei traktor, har en jh 6930 som skal i innbytte.

Jeg har også en 142direct som jeg er meget fornøyd med, kjørepedal er veldig godt når en presser rundt 2500 baller i året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hei , det er kun å oppgradere &quot\;softvaren&quot\; så får du kjørepedal, dette blir gjort til alle som ønsker på de som allerede er levert/solgt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Lyktene i grillen sitter høyere enn på tidligere JDer og. Dette er veldig fordel med laster eller hvis man har brøyteskjær foran.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har 6125R på demo nå med 744 presse. virkelig en behagelig å fin traktor å kjøre. var også kjørepedal på denne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Mulig dette er et dumt spørsmål, men kan en stakkar som meg med 2 år gammel 6430 AP få programmert den så den også får kjørepedal. Eller er den nye kassa en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Tror ikke det er mulig og oppgradere til kjørepedal på en traktor som ikke har det fra fabrikk. Men er ikke 100% sikker. Kjørepedal vil si at man fks. Setter håndgassen på 1500 RPM, og så bruker man gasspedalen til og styre hastigheten. fordelen med dette er at man har jevn hastighet på PTO mens kjørehastigheten kan variere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Klart det går å oppgradere til kjørepedal etter du har fått den fra fabrikk! Det er bare en software oppgradering, og det klarer felleskjøpet å fikse. Tror ikke du kan få software til 30 serien pr dags dato, men det er jo i teorien fult muligt å få det til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Da er min hanndel satt på vent..

Noe av det som ble diskutert da jeg var på &quot\;møte&quot\; om traktoren idag var om det kunne oppgraderes med kjørepedal, etter litt undersøkelser så fikk jeg til svar at den ikke kunne oppgraderes med det. Dvs si, uten betydelige inngrep..

 

Arvid, har du en konkret person som har gjort dette eller vet med sikkerhet at det kun er en liten oppgradering i softwear? Hadde vært veldig hyggelig og komme i kontakt med en som virkelig vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ja helt riktig det Bjørn, NÅ står det det, men ikke i brosjyra jeg har som er litt eldre. Har fått vite at det er levert med både og i starten, jeg tror personelig at denne traktoren jeg har &quot\;kjøpt&quot\; var bestilt tidlig av selger og ikke var forhåndsolgt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Du må ha fått demo modell då kanskje. Merkelig dei ikkje har det dar når alle modellane skulle ha det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg verken har eller skal med det første ha en 6 r john deere.....men i følge selger i fkra skal det med kjørepedal være en software oppgradering, og da er det jo merkelig at det skulle være en avansert betydelig jobb fra fabrikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Alt er relativt for mang en selger, nå sa han ikke betydelig oppgradering fra fabrikk.. Men får svar på mandag hva som skal til for å få eventuelt montert det.. Nå skal dem først sjekke om hva virkeligheten er, ingen har sett den og vet sikkert hva det er på den, men den er i utgangspunktet kjøpt uten kjørepedal så da får vi se da de sjekker mandagom det kanskje er alikevel..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espenes_1

Bestilte 6125r i all uvitenhet om kjøtepedal.. Stort pluss!!!

 

Har ennå ikke sett en 6r 4syl modell. blir spennende..

Blir bra når kjørepedalen kommer, skal være ferdig på fabrikk 11/7 så det nermer seg levering!!

Hvorfor kan den ikke leveres med 710 dekk? blir den for bred? de større 6r'ene kan leveres med 710!?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...