Bonja Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 Hvis den som har en 10 års kontrakt på jordleie ikke betaler som avtalt, hvilke rettigheter har man da som utleier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted March 1, 2020 Share Posted March 1, 2020 Du har rett til å si opp avtalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuraAce Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Jeg ville ha tatt kontakt med leietaker muntlig og forsøkt en høflig fremtoning med spørsmål om betaling. Nå har jo nylig produksjonstilskuddet kommet inn, så da bør det være rom for å dekke denne utgiften hvis vedkommende fremdeles ønsker leie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansA_1 Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 Jeg har ikke autotrekk på mine jordleieavtaler hvor ikke eieren sender faktura. Det har skjedd at jeg bare har glemt det.Ta en telefon og spør om noen har glemt deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts