Guest Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Synes denne sida har tapt seg mye den siste tiden, er det sånn at vi ikke har noe å diskutere lengre? Synes det er litt dumt.Ønsker alle en god kveld.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomatik 305 Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Er helt enig, mange færre diskusjoner.Det var en periode for et par år siden nå da vi kunne snakke så mangt om f.eks vedproduksjon, men ettersom vedmarkedet ofte nå er nærmest mettet, står det veldig stille.. slik er det nok med mange andre temaer også..Synes det både er litt dumt og litt trist.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest . Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Det er vel mest pga. omleggingen av forumet aktiviteten har gått ned.... Det sies alt var bedre før.... jo det kan nok stemme det. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Daniel Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Jeg erindrer vagt at det var slik ved forrige runde, med nytt forum.Jeg liker egentlig den nye forummotoren ganske så bra, den har noen bugs, men det er noen klare forbedringer.Jeg vil tippe at det sakte men sikkert tar seg opp igjen, selv om det går litt smått.Det er vel heller ikke til å stikke under en stol at det er endel konkurranse fra endel FB grupper, men det er etter min smak litt lite oversiktelig. Karl Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmail_1 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Har lagt inn fleire spørsmål her siste dagane og ikkje fått eit einaste svar. Er det ikkje folk her lenger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansA_1 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Er vel mindre aktivitet. Det er alt for uoversiktlig.Jeg tror man med fordel kunne sløyfet mer enn halvparten av kategoriene. Less is more. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemund Brobakken Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Hei. Lurer på hvordan man skrur opp diesel pumpa på Ford 4600 1978 mod.og er dette bra for traktoren, uten turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notarius Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 Jeg ble tiltrukket av dette forumet av gode og interessante emner. Kanskje vi bare skriver nye grener. på emnet. hvem gjør hva i dag og hvilke problemer står de overfor og hvordan løser du alt dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts