Gå til innhold

lasse apparat


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
sorry skrev feil mente 440 bruker ikke den så mye lenger, har også mb trac 1000 med laster og 1300 fronthydraulikk begge med turbo heftig etter veien,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym
Hør med mekonomen eller FK,de har noe sealed beam, eller hva det heter.Jeg brukte det i fjor høst med suksess.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Admin
du \&quot\;zetorn\&quot\; virker veldig useriøs på debatten vår den lasteren blir alt for digger å dyr blir 5 ganger dyrere en traktoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin
Monter en Gyro laster fra 70-tallet.Den har ett fint koblingssystem på brakett,og løfter det dextaen klarer å holde igjen.Var nok ikke så mange størrelser på denne lasteren,for jeg har sett en utgave på flere traktorstørrelser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin
jeg har da hvertfall seriøs traktor med ordentelig lase apparat, trac-lift 120sl frontlaster! dere kanbare putre rundt på \&quot\;putreboksene\&quot\; deres!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin

hvem du nå er \&quot\;zertoren\&quot\;så er du veldig usakeig dette er ikke et debattforum for deg hvis du skal rakke ned på andres traktorer for moro skyld.

 

over til saken, jeg har hatt dexta i snart 30 år og lien lasseapparatet er nok et godt valg for deg som vil ha et enkelt og greit lasseapparat! det kan muligens være noe vansklig å få tak i et brukbart et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin
jeg har selv en trima 3.20 laster. er svært fornøyd med den. du (super deksta) burde kanskje ha en litt mindre laster? du trenger vel også braketter til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin
eg har ein fordson dexta frå 1965, eg ønskjer å sette på eit lasseapparat, har nokon nokre forslag til hvilket?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin

der fikk du den super deksta.

det er bedre å ikke kjøpe traktor enn å kjøpe en dekstad.

 

 

er det noen flere hardbanka kanarisuportere her???????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin
Du Fiatboy, du burde jo veta da at da ikkje gaor an å få tak i ny 110-90!!!! Dust, og egentlig usakleg. Super Dexta var gode traktora, drege frå det meste, har pussa opp etterfølgaren, Ford 3000, og her e da power. Kjenner ein som køyrde opp Sognafjellet, og dan holdt følge med bilane i oppøverbakkane, og nedoverbakkane, har jo racargiret fri!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...