Gå til innhold

lasse apparat


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
jeg leser at en skriver at en dexsta har kjørt like feort som bilene oppover sognetfjellet! den dagen må det ha vært mange 2cver på veien! eller var de andre bilene parkerte? jeg bare spørr! hvi en dexasta kan klare å holde følge med bilene opp på sognefjellet kan jcben min bestige mohnt evrest!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym
midt under våronda å greier heldigvis har vi flere traktorer, en ingen som er like bra, hadde gleda oss til våronda med den nye casen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

får du kjøpt ny 1490 trimalaster? hvor mye koster en slik laster?

 

til birgir og turid, ja vet at dexta skrives med x det står med x på min dexta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Nei,den er utgått for lengst,kjøp heller chief super fra aase landbruk.Da får du en god passende laster til ca 60000 komplett med mva.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
då trur eg det nesten er bedre å kjøpe ein ny brukttraktor med frontlaster på og selge den gamle,60000 kr for en frontlaster på en traktor som er verdt ca 100000 blir litt dyrt, syns nå eg! er dere enige?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ny laster er dyrt selv,om jeg nevnte det rimeligste alternativet jeg vet.Å bytte i en som har laster,er beste alternativ uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
det er jammen meg mange storblåsere her, det er ikke bare prisen som teller! hva skal dere egentlig med traktorer til 700000-800000 kr jeg bare spørr!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
må jo inrømme at du har rett tg, men syns noen lengere opp i debatten virket litt usaklige og skrytet (uten å nevne navn). hadde jo ikke sagt nei takk til en slik traktor, så ikke misforstå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
til per ulven skulle det ha vært mere av det hadde ikke gjort noe tenk på i sveriget der er det 90, ulven i norge tar sau for de bøndene slipper sauen i hjemmet til ulven ulven kom først
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
til gg: hva hvet du egentlig om at ulven kom først? Hva kom først av høna og egget du vet vel kansje det og du? nei til ulv! stakkar sauene som blir spist av de forvokste bikkjene! ulv er bare dritt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
ingen traktor er så holdbar som super dexta, har hatt en i familien i over 40 år uten nevneverdige problerer, untatt en skifting av girkasse da for 20 år siden. når det er sagt så er ikke dextaen særlig brukbar til gjøremål i dag ikke fordi den har blitt dårligere, men dn er dessverre alt for umoderne etter dagens teknologi, foreksempel helt jævlig og kjøre uten servostyring og ratte er forferdelig tungt, glad dextan ikke går raskere en ca 10-15 km/t! har du fått tak i laster de super dexta?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
virklig en interesant debatt du drar igang der Per det med høna og egget! jeg har en ford f-serie fra starten av 90 tallet, den drar fryktelig bra på jorder å slik, tror dere det er mulig å feste frontlaster på den bilen? har noen hatt frontlaster på bil før, vet det kan virke usakelig men lurer alikevel...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
til GG: sorry GG men er du helt blåst i huet heller bare kødder du? det er sikkert mulig å feste fronlaster på en f-serie men det koster nok mer en det smaker all elektroniken m.m,kan egentlig ikke forestille meg det helt! kjøp deg heller en liten traktor du ,det er nok lurere hvis du må ha kjøretøy med laster, hva er egentlig grunnen til at du vil ha laster på bilen, hva trenger du lasteren til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
dette er latterlig! frontlaster på en pick up? skal du løfte rndballer eller? dette er virkelig debatten for de \&quot\;usæriøse\&quot\;
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hvordan går det med forden din gg? fått frontlaster el? er en til salgs på eiksenteret i dag da!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...