blim Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Jeg har kjøpt en traktor med en Trima 1790 laster som foreløpig står på en annen kant av landet, så jeg får ikke sjekket hvordan lasteren ser ut. Men er det noen som ved om jeg kan sette både Euro og SMS utstyr rett på lasteren? Vurderer å å kjøpe en grusskuff (130HT Euro) til den, men må jeg da ha et adapter i tillegg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Rizzi Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Hei. Det er bare SMS på denne. Se brosjyren :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted October 1, 2021 Share Posted October 1, 2021 Kombi redskapsramme på trima ,kom ikke før på den neste trima serien, sist på 90 tallet. Ålø sin euro-combi var tilgjengelig noe tidligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blim Posted October 2, 2021 Author Share Posted October 2, 2021 Fin brosjyre! Takk for hjelpen! Med tanke på løftekapasitet så er den mer kapabel enn jeg trodde.Er det forresten noen som har en vedlikehold-/ brukermanual til denne lasteren liggende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts