Fjøsnisse Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 Hei! Jeg skal til med å bytte tetningslister på sållkasser og kornpanne. Noen som har erfaring, og kan gi noen tips?Jeg må vel ha av kutteren? Hvilke steder må løsnes for å få ut panna?Skal kornpanna og skinnene til sållkassene ut sammen, eller er det flere "deler"Alle tips mottas med stor takk:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toreson Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Hei, jeg har gjort jobben. Har original Claas Verkstedhåndbok, der er operasjonen forklart med gode bilder, det enkleste er at jeg sender kopi av disse til deg, enten på e-mail eller på post, det er 5 sider. Det er en del arbeid, du må ta av kutter og ut med sålda, før du kan begynne. Når du er i gang, husk å sjekke alle lager. Mitt tlf. nr. er : 922 21 020. Send meg tekst mld. eller ring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts