Jamesbonden Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Er det nåken som veit korleis en glødar en 6125r? Er ingen lysindikasjon om en trykker inn nøkkelen eller skrur den mot klokka. Nåken som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffx Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 er ikkje glødinga automatisk?slå på tenninga. Sjå at gløde-varsellampe lyser. Når lampa slokkker er alt OK og du kan starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamesbonden Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Nei glødinga er ikkje automatisk. Kan trykke inn nøkkelen,eller vri den mot klokka. Har mest trua på å trykke inn nøkkelen,men får ikkje på indikatorlyset. Prøvde i dag tidleg igjen,lyset kom på et par sekund når eg fikla med nøkkelen,men klarte ikkje å gjenta det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsvein Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Ifølge denne http://manuals.deere.com/omview/OMAL212524_19/?tM= Skal gløding starte når du vrir om nøkkelen til første trinn.Står under section 15, på indicator lights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søringen Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har en slik traktor. sett på tenningen, så starter glødingen automatisk DERSOM DET ER KALDT NOK. Dvs ned mot 0 grader. Hvis det er varmere gløder den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamesbonden Skrevet 28. november 2018 Forfatter Del Skrevet 28. november 2018 Det er det eg vanligvis gjere ogso,men glødelampa slukkes etter et par sekund,å når eg prøvar å starte drar den so lenge at eg fryktar den går tom for batteri før den startar.nåken gangar går den tom og,so eg må lade å sette på motorvarmar,sjølv om det ikkje er minusgrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søringen Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Da er vi vel farlig nær ring en venn (FK).... Husker ikke helt, men min pleier ikke gløde plagsomt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HansA_1 Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Gløding har vært automatisk på John deere siden 6*00 serien. Det er en liten lampe i dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogen maskin Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Hei gjelder dette 6310 SE også ?Sliter med å starte traktoren når det er rundt 0 grader . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar