Guest Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Helt sikkert ikke den rette plassen å spørre på, men prøver meg uansett. Er en gutt på 21år som lurer på hvordan "bli" bonde? Hva er det som skal til? Helt siden jeg var 5-6år har drømmen vært å bli bonde, har brukt å vært i fjøs i bygda helt siden jeg sikkert var 4år, å er nå avløser utenom den vanlige jobben. Har desverre ingen i min familie som driver gårdsbruk så har ikke mulighet til å ta over noe gård.Er ikke noe særlig på forklaring men håper dere skjønner spørsmålet mitt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bonden Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Det enkleste er vel og finne seg en jente med odelsrett? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansA_1 Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Det går jo ann å forpakte en gård?Stadig noen som av ulike årsaker ikke kan drive, men ikke ønsker å selge.... enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.