Gå til innhold

Bruktimport Arvid Gimre. Seriøst...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Har kjøpt traktor av Valtra norge og av AG,har ikke stort å utsette på noen av dem.Begge aktører er omtrent like trege når det gjelder tilbakemeldinger.Begge har holdt hva de har lovet ang. leveringstid osv.Kjøpte av AG sist fordi utvalget av nyere brukt er mye større i England.Er igrunn ikke så intressert i forhandleren,det er Valtra jeg liker og stoler på. Det har gått veldig bra til nå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym

Det var vel ikke rettskrivingen til AG som var problemet her, heller at han bruker Finn.no til andre ting enn det det er tenkt til.

Rune prøver jo desperat å rakke ned på Valtra ser jeg, kan jo sjekke reg statistikken og se hvor mange som setter pris på Valtra og den 5 års garantien deres, ca like mange som JD, så den er meget bra, kun servisen du betaler for , å den er faktisk ca 10 000,- rimeligere enn NH sin på stor servise. Du kan velge å ta den selv, da faller garantien bort etter 1 år, du bestemmer selv, garantien til Valtra en suveren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

En ting til Rune, tror du må sjekke litt før du kommer med påstander her, du kan greit kjøpe Valtra uten 5 års garanti, ingen problem det!

men traktoren koster det samme, rart da at de er konkuranse dyktige da, eller hva.:-)de selger det samme som de dyre JD iallefall. Tror det het Valtra Norge i 2005, nå tror jeg det er Lantmannen, men det er jo ikke greit å få meg seg alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
Rune: er egentlig enig med deg, denne garantien på 5 år er nok ikke så bra, lmb sikrer seg fremtidig service-arbeid på den måten. man bør uansett ha maskinskadeforsikring i tillegg til garantien, garantien dekker produksjonsfeil, ikke alt mulig annet. og de fleste produksjonsfeil dukker jo opp relativt raskt, i min tid som traktorreperatør var det aldri 4 år gamle traktorer som gikk i stykker pga produksjonsfeil, da er det bruken som har mest å si. det gjelder vel også valtra? og er det ikke slik, at valtra aldri går i stykker og?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg hadde min Valtra 6550 i 4 år og 2100 timer .Før denne hadde jeg en John Deere 6210. Begge traktorene fungerte veldig bra, men ingen var perfekte. Da var det greit med 5 års garanti og slippe å betale for reperasjoner av småting som ryker underveis. På John Deere\'\'\'\'en ble ikke alt dette ordnet og det fikk jeg igjen for da traktoren skulle byttes inn. Kjøpte denne gangen ny Valtra 6850 med garanti og serviceavtale + forsikring. Fikk da 95% rabatt på maskinskadeforsikringen.

Betaler i snitt 9500 kr i året(ca 500 timer) for servicemann hjemme på gården og forsikringen koster et par hundrelapper. Og da blir jobben gjort skikkelig av en servicemann og garantien forblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...