Do your magic Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Hei Skal topploksbolter byttes etter og vert av med topplokket på denne traktoren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Rizzi Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Hei! De bør byttes ja. Sånne bolter kan strammes bare én gang. Så hvis du bruker de gamle boltene så gjelder ikke moment-tilsettninga. Hvordan det blir skal ikke jeg si, men har du fått tak på nye bolter så er det helt suverent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Do your magic Posted January 9, 2022 Author Share Posted January 9, 2022 1000 hjertelig takk, hadde den magefølelsen selv, men lurt og undersøke litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Do your magic Posted February 6, 2022 Author Share Posted February 6, 2022 Ble så det endte opp med og bruke de jeg har , de hadde ingen skader enn bare litt overflaterust , ble gjort grundig rent i gjenger i blokka og bolter lige så, smurte på kobbeepasta på bolter med tanke på at det skulle gå lett og ikke noe treghet når jeg skulle dra momentet , og ble e rengjort porter , ventiler og nye ventitettninger og resultatmessig ble veldig bra , motoren trekker mye bedre nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts