Galgasor_1 Posted January 6, 2022 Share Posted January 6, 2022 Hei Jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med et problem. Har en Ford Q-cab 1978 modell. I det siste har den begynt å fuske når den har blitt varm. Den hoster røyk og mister all kraft. Når jeg slår den av og venter litt så blir den bra igjen for så å bli dårlig 2 minutter etterpå. Må påpeke at jeg har fått den til å gå bra på lavgir i 2 gir noe som er enda merkeligere, men hvis jeg stopper opp og girer om så begynner den å fuske. Håper noen kan hjelpe meg med å si omtrent hva dette kan være, uten at jeg trenger å skru fra hverandre hele traktoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galgasor_1 Posted January 7, 2022 Author Share Posted January 7, 2022 Galgasor_1 skrev (15 timer siden): Hei Jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med et problem. Har en Ford Q-cab 1978 modell. I det siste har den begynt å fuske når den har blitt varm. Den hoster røyk og mister all kraft. Når jeg slår den av og venter litt så blir den bra igjen for så å bli dårlig 2 minutter etterpå. Må påpeke at jeg har fått den til å gå bra på lavgir i 2 gir noe som er enda merkeligere, men hvis jeg stopper opp og girer om så begynner den å fuske. Håper noen kan hjelpe meg med å si omtrent hva dette kan være, uten at jeg trenger å skru fra hverandre hele traktoren. Jeg tenker kanskje det kan være enten luftinntaket, eller diesel filter, muligens sil til dieselkranen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galgasor_1 Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 Ingen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Rizzi Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Hei! Hvor mange timer har traktoren gått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts