optimist Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Har tatt over hjemgården, med særeie. Vi er gift, har 2 barn sammen, og hun har 1 barn fra før av.Lurer litt på hvilke avtaler dere har mellom dere , tips, og hva som kan være lurt å tenke på..Jeg tenker jo spesielt hva som skjer om jeg plutselig dør, må da min kone selge gård, eller kan jeg fks testamentere slik at gården blir i familien, til noen av mine barn blir myndige?Og hva når hun har barn fra før, kan det få noe konsekvens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Dette er noe du kan drøfte med advokatene til bondelaget. (Gratis inntil ei viss timetall). Her er det ikke godt nok med hva man tror. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansor Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Hør på siste episode av «landbrukspodden» - en del info der: https://www.landbruk.no/landbrukspodden/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.