Jump to content

Kor mykje brøyting for tankbilen kan Tine forlange ?


gmail_1

Recommended Posts

Her eg bur er det minst tre årstider dagleg stadig vekk. Gjerne snø om morgonen, plussgrader og regn utover dagen og kulde til natta. Eg slit med is i tjukke lag. Strøing er ofte bortkasta arbeid. Sjansen er stor for at grusen har smelta ned i isen, regna vekk eller snøa ned i løpet av få timar. Det betyr at om eg gjer det kvelden før henting eller umiddelbart etter fjøsstellet morgonen etter er det oftast omtrent som om eg ikkje hadde gjort noko i det heile når tankbilen kjem.

I tillegg kjem problematikken med korleis ein skal lagre og påføre strøsand. Eg har ikkje noko eige overbygd areal til slikt og med dei snømengdene vi har ein normal vinter blir strøsanden liggande under ein meter eller to med snø.

Det blir derfor sjeldan til at eg har særleg med strøsand liggande eller at eg i det heile er i stand til å få tak i den som måtte finnast. I staden skrapar eg opp isen med det som er tilgjengeleg av utstyr og det blir faktisk ikkje så verst. Ofte er isen såpass oppripa og knust at det ikkje er spesielt glatt verken for bil eller mann, men ein kan sjølvsagt klage på det om ein er innstilt på dét.

Stort sett køyrer Tinebilen med kjettingar og har lite problem med å ta seg fram. Det er verre med sjåførane og eg får av og til klager.

Kor strikse er det vanleg at sjåførane/Tine er? Eg er jo klar over at eg ikkje leverer sommarføre her på tunet og somme tider er det heilt sikkert ikkje bra nok. Men det er jo heller ikkje slik at eg gir blaffen. Det er jo ikkje tvil om at eg legg ned arbeid i å gjere tunet framkomeleg. Snøen er alltid fjerna når eg går frå fjøset hentedagen.

Kva erfaringar har andre?

Link to comment
Share on other sites

Sjåfører har blitt strengere og strengere på at det skal være sikkert å kjøre på veien, og jeg skjønner dem godt. Bilene blir større og større og kravet til effektivisering stadig strengere. Det å måtte legge på kjetting for hvert eneste stopp bør være unødvendig spør du meg. Kjøpte selv sandspreder i vinter å strør når det er behov, noen ganger må man strø ofte, og andre ganger går det lenge mellom hver gang. Bor på østlandet og her er det snart mere bruk for sandstrøer enn brøyteutstyr. 

Lagring av sand kan være ett problem. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg henter knust "strøsand" fra steinbrudd noen mil her i fra, blander inn et par 20kg sekker havsalt kjøpt på Felleskjøpet. Lagrer under tak. Har kjøpt meg en trillbar spreder (4-5000kr) og strør i hjulsporene der det er nødvendig å strø. Ikke kjøp plastspreder! Det bør være stålvals som slipper grusen rett ned. I tillegg til at saltet hindrer frysing gjør det at grusen fester seg i isen.

Link to comment
Share on other sites

Her i Innlandet på Østlandet har vi stabile vintre, stort sett. Det er overgangen høst/vinter at det kan være utfordringer med null-føre blant annet.

Selskapet som henter for Tine her kjøpte ny bil i høst. En 4-akslet Volvo. Ifølge sjåførene er den ikke god på vinterføre. De klager ikke på brøyting

eller strøing, men på utstyret. 

 

Link to comment
Share on other sites

Mjølkebilen må ikkje legge på kjettingar for min del. Dei har han på heile ruta. Eg har heller ikkje noko gardsveg som han skal køyre på, hovudvegen går rett attmed tunet og det er berre å svinge nedom og rygge bak til fjøsdøra.

Dei få dagane som har gått sidan første innlegget mitt har det snøa minst to gongar, regna ein dag og vore veksling mellom kuldegrader og varmegrader minst sju gongar. 

Eg har skrapa med skuffe, skjær og brukt snøfres. Eg har ikkje strødd eller salta noko sidan det ikkje ville hatt noko funksjon. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjere. Kva reiskap kan ein bruke for å få bukt med isen? Grubb?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...