Krølle Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hei jeg har en case Mx 110 som strømmen forsvant under kjøring å traktoren stoppet....noen som har ide til hva det kan være? Alt av sikringer er sjekket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solberg andelsgård Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hei!Gjennom min regnskapsfører har jeg nå begynt med Agro faktureringssystem. Jeg erfarer at kundene ikke mottar fakturaene mine. Er det noen med liknende erfaringer? Synes det virker som et veldig utdatert, lite brukervennlig system... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølle Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 Noen som vet hvor hovedsikring sitter på case mx? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Kan ikke case mx, prøv å ringe til akershus traktor på jessheim, de har erfaring. Har du sjekka at batteriet er iorden? Jording er iorden? Kan jo hende det kan vara kortsluttning en eller annen plass, feks dynamo eller starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar