Krølle Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Hei jeg har en case Mx 110 som strømmen forsvant under kjøring å traktoren stoppet....noen som har ide til hva det kan være? Alt av sikringer er sjekket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solberg andelsgård Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Hei!Gjennom min regnskapsfører har jeg nå begynt med Agro faktureringssystem. Jeg erfarer at kundene ikke mottar fakturaene mine. Er det noen med liknende erfaringer? Synes det virker som et veldig utdatert, lite brukervennlig system... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krølle Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Noen som vet hvor hovedsikring sitter på case mx? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted January 19, 2018 Share Posted January 19, 2018 Kan ikke case mx, prøv å ringe til akershus traktor på jessheim, de har erfaring. Har du sjekka at batteriet er iorden? Jording er iorden? Kan jo hende det kan vara kortsluttning en eller annen plass, feks dynamo eller starter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.