Gå til innhold

Pris på rundballeplast?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Perlehønå: Har i alle år alltid fått best pris på A-K Ålgård uansett andre plasser jeg har hørt. De eneste som kan komme med en bittegrann bedre pris er forsentralen, men da må du selv fiske av pallene fra et vogntog langs E-39 der og da de kommer... mens A-K kjører gratis ut 2-3 paller (8mil) og laaaaang bet frist, uten at jeg hadde bedt om det. MEN tror det er litt seint å bestille nå for å få best pris.......... men er jo bare å ta ein telefon....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ok, snakket med en fra Felleskjøpet han mente en type plast som var forstrekt fra fabrikk var tingen, 500 meter mer på rullen, men så kosta den 680 pr rull, men han mente det tilsvarte 520 pr rull siden det var så mye mer plast?

Ikke vet jeg, men Felleskjøpet begynner mer og mer å virke som en stor verna bedrift for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Har fått pris på plast fra forsentralen,og den ble 530+mva, levert.

750mm og ca.8 paller i bestillingen. Prisen har gått ned fra ifjor pga. kronekursen.Andre med samme erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Noen som har innhentet priser på plast? Fikk priser fra FK på 522kr pr rull ved kjøp av helle paller. Har ikke sjekket andre plasser enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sogning og andre som er ute og henter priser.

 

 

Se www.landbruksplast.no, leverer til gode priser i store deler av landet :) Beste priser ved bestilling før 25 . februar 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt disse prisene dere får på trio hos FK. Jeg fikk selv tilbud for noen dager siden på 524 + mva. Det gjelder om jeg bestiller nå snarest og minst 10 paller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jan Markus. Haugaland Landbruksplast selger bredplast, nett og film 20my og 25my.

 

Send dem en forespørsel... Gode vinter priser frem til 25. Februar og gode betingelser.

 

Www.landbruksplast.no

post@landbruksplast.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Markus. Vi brukte trioplast sin breiplast, som vi handla på Fk. Funka veldi bra, men ta kontakt med Orkel og hør ka dei anbefaler av plasttyper. D blir dumt og kjøpe noke breiplast som er nokre krone billigare, og for å so berre plagast, og verte misfornøgde med heile breiplasten. Vi ska handle plast no, ca 10 palla, og skal kjøpe lokalt,då e vi sikra samme pris heile sesongen om vi treng en pall ekstra i løpet av 2. Slåtten.. Støtt lokale forhandlera so selle kjende merker. D e trossalt d mest dyrbare du skal sikre kvaliteten på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har snakka med fk å har sendt e-post til landbruksplast. ser den Hallvard utstyre blir ikkje bedre en det svakeste ledd.

men kor mange lag med vanlig plast legger man på når det vert brukt breiplast. legger 8 lag med plast når eg bruker nett. noe som ser til å holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte vanleg 8lag, plus dei tre laga d vart med breiplast etter att plasten var stramma max. Mindre enn 3 runder bplast ute på ballen blir for lite, viss d e skikkeleg tørt. Plasten slitner etter att den kjem ut av pressa:|. Kunna sikkert brukt mindre med vanleg pakkeplast og spart nokre kroner, men den gevinsten ryker fort dersom foret blir skjemt.. Eg e vertfall fornøgde med breiplasten. Satser på samme type i år. Betaler nokre kroner ekstra pr rull, men slepp allt arbeidet med prisinnhenting. Koster å bruke tid i tlf'en også..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet Normøre og Romsdal:

Trio Contractor 750 mm kr 518'- ved bestilling før 20. Februar.

Tiligbestillingsrabatten utgjør 5 %. Den gjelder både på folie og nett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må hugse å sjekke hos www.forsentralen.no også.

 

der var forøvrig ein veldi fin &quot\;kalkulator&quot\; innpå sida deira hvor enn kan sjå hvor mye d koste å produsere ein ball. denne ligge unde &quot\;tips og råd&quot\; :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym

Prøvde Propak folie for 2 år siden. Den fungerte heilt greit her hos meg. Det som jeg opplevde noen ganger var at slitestyrken på denne folien var litt dårlegare i forhold til andre folie merker, men den er jo ein god del billigare og at den er produsert i asia. Når det gjelder kvaliteten på rundballen med denne folien, så syns jeg den var bra. Ikke noe meir mugg på desse en det som er brukt folie fra ein annen folie produsent.

Bestilte eit part til ut på høsten,(samme år) men dette partiet vart sent tilbake da denne folien var fra ein annen produsent fra asia, selv om det sto Propak på kartongen. Årsaken var at levrandøren her i norge ikke greide å få tak i meir folie fra sin faste produsent, og vart annbefalt en annen produsent i samme landet. Den var rett og slett ubrukelig. Fekk levert alt i retur uten noe form for diskusjon fra leverandøren.

Har ikke noe problem å annbefale Propak folie til deg, men jeg bruker nå silograss sin folie og bruker ca 20-25 paller hvert år. Når ein presser så mye blir ein ganske lei for å springe ut og inn for å feste folien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Hei! Idag kom årets første vårtegn,telefonen med tilbud på plast. Virker som en kraftig prisoppgang i år. Noen andre som har fått plast prisen i år?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...