Guest Posted January 20, 2017 Share Posted January 20, 2017 Hei.Noen her på forumet som bruker nettbrett/telefon i den daglige driften? og som kunnne tipset meg om gode apper som gjør gårdslivet enklerealt innen jordbruk, husdyr , skogbruk og annet som er pratisk og kjekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Jordplan har en app, til feks arbeidregistering av sprøyting, gjødsling osv.Koster noen penger, men da kan du også lage din egen gjødselplan. Jeg gikk på ei lita tappe her, kjøpte et windowsbasert nettbrett. De fleste apper er til android og apple... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Baron_Grønn_1 Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 eFarmer for navigasjon m.m.TractorTracker for servicehefteFields Area Measure for diverse oppmålingerSpotify såklartYara gjødselappGoogle Keep som notisbok. (synker mot pc - keep.google.com)Bruker også skifteplan, men syns den er treg. Spent på web-versjonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Baron_Grønn_1 Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Bedre Gårdsdrift kunne kanskje hatt en liste på websida med app-tips fra folket?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erlingba Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Har testet ut fieldmargin en liten stund, og det er en nyttig app for å holde oversikt over jorder og beiter.Man kan legge inn gjøremål og flere kan samarbeide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleLarsen Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 Det er veldig nyttig for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Solheim Posted March 15 Share Posted March 15 Hei, jeg bruker denne artikkelen https://estudie.no/topp-15-beste-gratis-android-apper/ som en hjelp til å finne apper til telefonen min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts