Guest Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Hei. er det noen som har erfaring med Samasz slåmaskin ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilss1 Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Huff ja. Polsk, dårlig stålkvalitet. Fungerer greit hvis du ikke ødelegger noe. Men som alt annet er det et spørsmål om hvor mye du skal slå. Litt forskjellige krav til hastighet og kvalitet hvis du skal slå 20 eller 2000 daa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest solfaktor Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Jeg skal slå ca 20 mål i året. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilss1 Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Til 20 daa kan vel det meste brukes. For ordens skyld skal det nevnes at maskinen jeg hadde var fra 1999, muligens blitt bedre med årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Samasz maskinene er for dyre,i forhold til kvaliteten.Vi har en rotor 210 med crimper fra 2004,og jeg kan ikke forstå at denne koster 45500kr i dag, nesten uforandret fra den gang.Sjekk heller ut:Unia alka,kosiarka,og zagroda ,alle tilgjengelig på finn.no.Da kan du spare penger,og få minst like god maskin som samasz.En samasz 185cm rotorslåmaskin uten crimper til 26000kr, er f.eks IKKE BILLIG på dagens markedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomas Birkballe Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 Hejjeg præsentere SaMasz i Norge. Vi har en stor stand på Seljord "stand nr. J 507" med både græs maskiner og vinter maskinerKvaliteten fra SaMasz er blevet meget bedre end de var i 2004.SaMasz giver idag 2 års fabriksgaranti på alle græsmaskiner og er væsentligt billigere end andre græsmaskiner som leveres i Norge.du kan kontakte mig på 0045 29112233så kan jeg give dig et tilbud på maskinen som er med på dyrskun i Seljordmvh. Thomas Birkballemail.: thomas@birkballe.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmail_1 Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 Til 20 mål hadde eg gått inn på finn.no og kjøpt den nærmaste slåmaskinen som er i god stand og til under 15-20000,-, vere seg ei gammaldags maskin med fingrar og slåttebjelke eller eit pangtilbod på tremeters skiveslåmaskin. Du er uansett ferdig med slåtten på ein dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.