gmail_1 Posted August 24, 2016 Share Posted August 24, 2016 Kvar gong eg er innom dette debattforumet må eg logge meg inn viss eg vil skrive noko. Kvar gong er passordet mitt ute av funksjon og eg må opprette eit nytt. Då er eg inne og kan skrive.Så gjentek det heile seg neste gong eg skal innom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Daniel Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Det der slet jeg lenge med, sendet en epost til Helle i askmedia, hu skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde problemet, men det har i allefall løst seg.Helle (snabelA) askmedia.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmail_1 Posted August 25, 2016 Author Share Posted August 25, 2016 Artig nok fungerer det som det skal akkurat no. Kanskje eg skulle ha spurt før. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmail_1 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Nei, no er det tull igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.