Gå til innhold

Dekk


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye framdekk i dim 540/65-28. Hva er best og hva får man mest for pengene. Aktuelle merker kan være Vredestein, Alliance, Michelin. Og så har jeg fått tilbud på Cultor men har ikke hørt om dette merket før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelin og trelleborg bruker å vara dyrest. Vredstein tror jeg er bra dekk til en rimlig penge. Alliance synes jeg har dårlig slitestyrke.  Ellers er BKT en mulighet

 

Imidlertid er prisene svært varierende hos de ulike dekkforhandlerene. Hørt att Vredstein har kampanje om dagen, med 50% prisavslag. Likevel, ring rundt til noen forskjellige forhandlere å spør.  Feks Dekklåven, Heen landbruksverksted, Ola Håkonsen, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at Trelleborg, Vredestein og Michelin troner på toppen når det kommer til kvalitet og lengst holdbarhet. Spesielt har Vredestein veldig bra slitestyrke ved mye veikjøring pga ganske så stiv gummi.
Continental (Mitas), BKT og muligens Alliance er også gode dekk til en rimeligere penge. Er nærmest overbevist over kvaliteten i mine Continental-dekk etter å ha kjørt med disse på to traktorer i noen år nå.

I dag ville jeg sett mest på Vredestein som kjører kampanje ut til midten av April måned.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...