Gå til innhold

Nyaas maskin


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er vel flere enn volvo som har like så godt dele nettverk, caterpillar også! vi røyk en slange på en cat, kl 0900. Dagen etter kl o700 lå slangen i lobbyen på jobben kl 0730 var skoffa i jorden igjen, Sjekka hjemme siden til nyås maskin, fy f.. for en skrytepave!! \&quot\;jeg fiksa en jcb på 10 min mens jcb spesialisten brukte 2 mnd..\&quot\;
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Vegard_1
Om Nyaas er flink eller ikke skal jeg ikke kommentere, de fleste her inne veit hvor jeg står hen i debatten om privat/parallell-import. Det som er \&quot\;merkelig\&quot\; med Nyaas er jo alle de firmanavna han har operert under, diverse utgaver av Tymatek, og nå Nyaas maskin. Noen ville kalle det tvilsomt, og jeg er vel i grunnen en av de :) Noe annet er at tvilsomme folk skjelden handler med bunn seriøse kontakter i andre enden. Det sitatet om hvor greit han skaffa en JCB får stå for sin egen regning. (Det får i grunnen tilfellet JCB og, tatt i betraktning den diesel- og totaløkonomiske testen BG og lastebilbladet jeg ikke husker navnet på i farten hadde tidligere i år...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten gli voldsomt ut!!

Nå blir det diskutert deleforsyning.

 

Eg kjører New holland, og JF utstyr,

eg handler på AK Nærbø, dei har vore gode å forsyne JF-sntterene med deler i sommer.

Har ingen erfaring med bruktimporte traktorer, me ryktene går på jæren, at mange av dei som har handlet med Gimre ikkje alltid har gjort den beste handel, går ein del i verkstedet på Nærbø,

der har eg sett new holland, som blir fikset, og det er ikkje småreprasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vikere som et forferdelig rotete firma, se bare på hjemmesiden.

Utrolig \&quot\;teit\&quot\; å legge ut den nye fendten på finn.no med bilder fra tyskland, som han ikke engang har tatt selv. Hadde aldri handlet med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MFgutn_1
ein av grunnane til at han har skifta namn fleire gonger er vel konkurs.. ein kan spekulera i så mangt.. er nok ikkje 100% seriøst heile vegen nei..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...