Gå til innhold

Priser på rundballeplast 2011


Gjest

Anbefalte innlegg

arnold: bruker 67% overlapp noe som det MÅ være. OG hvis du vil være stor i KJÆFTEN din så har du kommet til feil adresse. Hvis du ikke klarer å bruke mindre plast ved 3d så er det DITT problem.

 

Det har ALDRI forekommet klager på ballene jeg presser, tvert imot blir det skikkelig mye for i ballene siden jeg kjører variabelkammerpresse og ikke presser fuktig gras, ca 20% mer påstås det, og jeg holder høye priser pr ball, ca 20 kr mer enn andre typer presser og da må da kundene være fornøyd når de kjøper igjen tjenester fra meg år etter år? Jeg prøver ikke å presse ut konkurenter på pris, OG jeg ønsker også at kundene skal få best mulig resultat!!! Jeg begynte ikke som entreprenør for å tjene mest mulig penger på mine kolleger, men fordi jeg gløder for landbrukets fremtid. Vi har ganske små enheter her og flere av mine kunder ønsket seg mulighet til å kjøpe tjenester tjenester fra en maskinstasjon, og da startet jeg med det. Veien har vært lang og tornefull, men uten noen til å leie seg ut kommer veldig mange til å legge ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Dueland_1
Korleis er det når du kjører med tynnplast i forhold til pris på ballen? Det er vell anbefalt att du ikke må ha mindre en 8 lag plast? Er det dei samme prisene på 8 lag med tynnplast som med 8 lag med vanlig plast?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...