Gå til innhold

Ku med mjølkefeber på femte dagen


gmail_1

Anbefalte innlegg

Ei av gamlekyrne var behandla for mastitt på tre spenar på måndag, ei veke etter kalving. Same kvelden merka eg at ho var litt slapp, men eg tok tempen på ho, som var 38,8, og konkluderte med at det sikkert var pga mastitten.

 

Morgonen var det ingen tvil om at det var mjølkefeber for ho reiste seg ikkje og dyrlege vart kontakta både morgonen og kvelden då ho enno ikkje hadde reist seg.

 

Onsdag hadde ho enno ikkje reist seg og dyrlegen var her igjen for tredje gong.

Alle gongane fekk ho kalk intravenøst.

 

Til å begynne med åt ho, men siste døgnet har eg berre fått i ho varmt vatn og mjølk.

 

Eg trur ikkje ho har forskreva seg og øydelagt noko i bakbein eller kryss, for ho har vore for svak til å reise seg langt nok, sjølv om ho av og til kastar på seg for å prøve.

 

Ho har ikkje vore mjølka sidan ho vart liggande, heller ikkje gitt antibiotika sidan juret er tomt og det vesle som er i det lek ut.

 

Ho er tydeleg dehydrert og et ikkje. Kva f skal eg gjere for å gi henne tilbake energi og styrke nok til å kome seg opp utan å bryte beina?

 

Det er dessutan ei stor tung ku av simmentalkrysning og derfor ikkje lett å hjelpe opp eller flytte rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Hei,

Har den ligget i 5 dager er sansynligheten at den skal komme opp nesten null.

Mitt tips er at du ringer dyrlegen og får den avlivet og får slutt på dens lidelser.

 

mvh

magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest temlav_1

Akutt melkefeber ei uke etter kalving høres da merkelig ut, normalt er faren for melkefeber over etter 3-4 dager.

 

Skulle heller trodd at kua/juret er angrepet av kolibakterier. Gir til forveksling samme symtomer som melkefeber med at den blir liggende.

Melka forsvinner og det blir bare ei blank veske i kjertlene som er angrepet, samt at kua blir liggende. Det er veldig viktig å tømme kjertlene regelmessig og sette antibiotika. Snu kua minst ett par ganger i døgnet så den ikke får liggeskader. Og gi den så my vann som den vil ha. Vetrinærene her bruker også en annen type antibiotika mot kolibakterier, muligens sterkere.

 

Men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...