Guest Anonym Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 ok, ja da kan jeg være med på at satelittpakkeren fungerer. På den nhk pakkeren jeg hadde var de paralellkoblet med kran for hver motor. Totalt ubrukbart, olja gikk jo selvsagt letteste vei. Er det igjen andre modeller enn 1650 etter at kverneland tok over det finske brasket da? Vet De prøvde å videreføre 1500 trepunkt et år eller to etter at De kjøpte nhk, men har ikke sett de pakkerene på lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bache_G_1 Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 dagens 1800 bygger vel på NHK 1650 og 1700, leveres med en eller to forstrekkere, og i tillegg med et såkalt \"\;3D\"\; system som skal spare 17% plast eller noe sånt. men tilbake til temaet, så tror jeg pakking i bratta er best med slept satelitt, da legger ballen av samme vei som du lesser den på, på en slept bordpakker vil ballen bli tippa av 90grader i forhold til pålessinga, noe som gjør at du må kjøre slik at du står på tvers når du tipper av, og enten oppover eller nedover når du lesser på, imot å lesse av rett foran neste ball. satelitt-pakkeren har selfølgelig fordel med lavt tyngdepunkt og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.