Gjest Anonym Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Girkassen i NH TSA er i bunn og grunn samme girkassen som sitter i Ford 40-serie/NH TS serien. Innmaten/oppbyggingen er veldig lik men visse ting er flyttet på eller modifisert i tsa. Største forskjellen ligger i girkassestyringen. TSA har hydrauliske sleider som styrer vendegiret istedenfor vaiere og det samme gjelder for gruppene som du har på hovedgirskpaken i 40-serien. Bremsene er også forandret på når TSA kom, veldig gode bremser i tsa men er noe lettere å kjøre i stykker kontra 40-seriens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Girkassen i NH TSA er i bunn og grunn samme girkassen som sitter i Ford 40-serie/NH TS serien. Innmaten/oppbyggingen er veldig lik men visse ting er flyttet på eller modifisert i tsa. Største forskjellen ligger i girkassestyringen. TSA har hydrauliske sleider som styrer vendegiret istedenfor vaiere og det samme gjelder for gruppene som du har på hovedgirskpaken i 40-serien. Bremsene er også forandret på når TSA kom, veldig gode bremser i tsa men er noe lettere å kjøre i stykker kontra 40-seriens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegar_1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vel, John Deere 3050 er jo en god og kraftig traktor. Orginalt er den 90hk, men kan lett få den opp i 100+. Kan vel og få 3350 og 3650 til samme pris eller litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegar_1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vel, John Deere 3050 er jo en god og kraftig traktor. Orginalt er den 90hk, men kan lett få den opp i 100+. Kan vel og få 3350 og 3650 til samme pris eller litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar