DuraAce Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg skal oppgradere 8tonns gravemaskin og traktor med nye gode arbeidslys i forbindelse med jobbing utover kveldene fremover. Jeg har kikket på en som gir 30watt og går under betegnelsen HML-0330. Denne produseres i Kina og selges til 795,- på Finn.no. Jeg kontaktet det kinesiske firmaet direkte og får en pris på 600,- pr. lampe inkludert frakt og moms ved kjøp av minimum 10 stk. Spørsmålet er om de vil gi meg valuta eller bare frustrasjon. Er det noen som har erfaring med akkuratt denne lampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei Er også intr. i slike led-lamper. Kunne du sendt meg adr. til fabrikken på mail? J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jijohans_1 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ser de levere 2600Lumen, noe som er rimelig høyt... Til sammen ligning gir min oppladbare Mag-Lite med Led innsats 600Lumen, og det er et sinnsykt bra lys.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StianE_1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du har noen ulemper ved å kjøpe billige Kina produkter. Noen av lampene gir veldig støy på radioen, kvaliteten på lampene varierer veldig og om de er testet skikkelig så de tåler den bruken og de vibrasjonene som kommer når du bruker den. Men er du heldig så slipper du unna disse ulempene :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har satt på et par på lastbærer fungerer veldig bra inntil 15 meter,skal du ha godt lys lenger unna velg xenon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 TYRI LED LAMPER ER KREMEN I LED ARBEIDSLYS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ameldal_1 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kjøpte meg to stk 24 watt\'\'\'\'s led arbeidslamper som jeg bruker fram på en traktor, vurderer å kjøpe ett par for å ha bak også. De lyser bra, og var veldig rimelig. (500,- stk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StianE_1 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 De fungerer sikkert bra så lenge du ikke har/får problemer med støy på radio eller feil på can-bus systemet på traktoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StianE_1 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Om noen av dere har Tyri-lamper så send meg gjerne bilder på mail, så skal jeg legge ut de i galleriet vi har på hjemmesiden vår. mail:stian@r-tek.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sjekk www.ledconor.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kraftig arbeidslys, 16LED 48W og 4300 lumen til under 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei, kom over denne gamle tråden. Har nå kjøpt Lys av en kar på Finn.no. Meget fornøyd i forhold til pris og kvalitet. Lysene overgår all foventning. Har kjøpt 10 stykker som jeg har fordelt på to traktorer og byttet ut halogenlyktene. Snakk om forskjell! De bruker jo nesten ikke strøm heller! Her er link til han som selger lys: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39563184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilsen Maskin Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Faren min kjøpte noen led lamper fra kina, de var veldig billig så vi tenkte å teste disse. Holdt ca 3 uker på maskinen, koster rundt 500 kroner stykke. Men det ble så mye arbeid med å bytte dem hele tiden så vi valgte vision x. Dette er noen år siden og vision x lampene fungerer enda. En annen ting var at vi ikke kunne ha på radioen i maskinen når vi hadde på lysene. Med de nye vision x lampene var ikke dette noe problem. tror vi betalte rundt 900 for vision x hos arbeidslys.no, ser de har veldig mye vision x enda. http://www.arbeidslys.no http://www.arbeidslys.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per åge Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hei. Jeg har også byttet arbeidslysene noen ganger både på en liten gravemaskin og traktor. For en tid tilbake kjøpte jeg 4stk 40W hos bedresikt.no og de virker utrolig solide og gir et vanvittig godt lys, rimlige var de å. De kan jeg absolutt anbefale.legger ved en link her: http://bedresikt.no/butikk/arbeidslys-led Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svein Tore Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg kjøpte disse http://bedresikt.no/produkt/arbeidslys-led/arbeidslys-premium-2-40wde har jeg nå hatt i Litt over 1 år ståendes på en traktor, de gir et utrolig godt lys og de virker utrolig solide. Kjøpte nylig 2stk til for å bruke som ekstra ryggelys på bilen, kan absolutt anbefales!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar