Gå til innhold

Korleis skrur ein opp Valmet 900?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anonym
det der kan du gi faen i å gjøre! kjøp deg heller større valmet,du får sikkert bra igjen for 900 n i innbytte den er jo snart 1o år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Forsåvidt enig med budskapet til \&quot\;bøhmer\&quot\;, men om jeg er enig i MÅTEN å legge fram budskapet er jeg ikke så sikker på :)

 

900\'en er jo største traktoren i en ganske \&quot\;liten\&quot\; serie, dvs at du har mindre sikkerhetsmargin å gå på, sånn rent konstruksjonsmessig. Nå er riktignok disse traktorene bortimot uslitelige ved godt vedlikehold, så de hadde kanskje tålt noen hester ekstra. Men om du får nyttiggjort dem er jeg ikke så sikker på, er jo begrensa med vekt å sparke fra med og.

 

Uansett om du vil skru den opp, gjør det med tilgang på et dynameter (effekttester), det skal utrolig lite til før du har mange hester ekstra, og det sparer deg for mye tid med å justere feil vei først \;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Valtra 900: Vegard og bøhmer har rett. Den største av en serie har mindre å gå på. Motoren i seg sjøl tåler effekten men resten av traktoren er det verre med. 900 og etterfølgeren A95 er berykta for å ha svake kløtsjer. Kløtsjen er rett og slett for spinkel til å dra igang med tungt lass og 100 hester. Skal du allikevel skru den opp bør du ta ut pumpa og sende den til et dieselverksted. Justeringen sitter nemlig innvendig i pumpa. Spør en Valtrareparatør. Ellers kan du spørre FK eller EIK. De har erfaring med tilsvarende pumper i JD og på Perkins i MF.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Grunnen til at gamlingen vil skru opp er fordi at den er litt for svak på pressa. Så av og til kjem det nokon dottar og da er det stopp. Og så skal han selvfølgeleg drive å slure på kraftuttaksclutchen så no er den utsleten og. Eg har sjølv prøvd å fått det inn i hovudet på han at me burde bytt traktor, men det går ikkje.

 

Men pumpa må altså sendast inn? Eller er det berre for å få gjort det nøyaktig at du seier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

mente ikke å vere stygg!hadde det litt travelt i stad,har hatt 2 valtrar en 665ogen 900 sjøl (kugard) den første gikk ca 9ooo timer her.det er gode enkle traktorer men v litt større langvarige belastnings jobber så synes jeg nesten det er motoren som er det sterkeste punkte på traktorne jeg har overhalt og bytta deler hele vegen ifra svinghjul og ut til tapp og hjul flere ganger!pto clutch er ikke den mest driftsikkre,service før havari er billigst.

jeg tror jeg skjønner deg men anbefaler deg det ikke,har 900 sjøl men har skaffa en pent brukt 120 hk mf til presse traktor.det var fin innkjøpspris på begge valtrane men i mitt til felle kunne jeg nokk ha kjopt mezzo+jordarundtferie for samme pengen som jeg brukte på 665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Eg og har lyst til å bytte traktor, eg likte valmeten den første året, men så skjønte eg kva drittraktor det eigentleg er. Har lyst å bytte den inn i Deutz-Fahr DX 6.30 ifra 85 som har gått 6000 timar. Seksar er og blir seksar. Og no kan de godt komme å sei at det er ein gammal traktor, men er ikkje valmet 900 det og?

 

Men når gamlingen er så sta som han er, så blir det nok aldri traktorbyte, no vil han byte kraftuttaksclutchen og det tyder på at han vil ha den i mange år, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei! det er ikke veldig vanskelig å stille på traktoren. men det kan bli kostbar rundball ved å stille på valmetn:)å skifte clutcher og diverse deler er dyrt og hvis det da er pressa so tar den så blir det dyr ball. kjøp deg en traktor isteden for den lada-valmetn. den store deutzn er mest for å kjøre rett fram med...

kjøp deg en alsidig traktor rundt 4-5 tonn. jd 6010-20-30 serien ( jeg kjører grønt og gult )

de er alsidige og lettkjørte med KNAPP og ikke spætt for å starte kraftuttaket:)og ikke minst den bremser på alle hjul...veldig betryggende å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har og dreve å sett på Deutz-Fahr Agrostar 6.38, men dei er aldri tilsalgs her i norge og dyre er dei og... Fant nokon i tyskland til 200, men så kjem jo import og alt det der. Men hovedproblemet er gamlingen som ikkje vil bytte traktor. Han påstår at valmeten er ein god traktor.

 

Men hvis nokon har ein Deutz-Fahr firar eller seksar mellom 90 og 130 hestar nyare enn 95 og til under 250 tusen så sei ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Case IH vurderar eg og da det er etter mi meining sterke traktorar av god kvalitet. Så om nokon har ein Case som stillar krava i posten under så sei ifra!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1
case er og anbefale ja. jeg har en for salg. men det er bare 77hk da. så den blir vell for litn til deg. men case er en bra traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jamos_1
Kan du ikke kjøpe en større Valtra, hvis faren din påstår at Valtra er så gode traktorer. Hva med en Valtra i 6000-serien, eller blir de for dyre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmet365_1
Helt enig med sistnevnte, valtra 900 er jo en lett å god traktor det, solid å driftssikker som få, men den tåler ikkje mykje oppskruing.. ville nok gått på en valmet 6400 heller, den har mykje meir \&quot\;kraftreserve\&quot\; i dieselpumpa \;) dessuten er ikkje pto klutch`en for sterk til meireffekt på f.eks rundballepresse på en 900..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
6000-serien til valmet er no det dauaste som finnst her i verden. Så det blir det aldri. Men tåler dei meir skruing da? For eksempel ta den største 6000 og skru opp til ein 120 gamp? Korleis er clutchane på dei traktorane da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne_1

At du mener at 6000-serien er noe av det daueste som fins? Må vel være et bomskudd fra hofta spør du meg. Jeg har kjørt såpass mye 4-syl traktor i klassen 90-120hk de siste 10-15 årene, og har mange timer bak rattet på både valmet, JD, MF, CNH osv. så min erfaring er at valmet/valtra er noe av de mest driftsikre, seige og dravillige traktorene, spesielt 6000-serien.

6850 leveres foresten med 125 hk, å det er mer enn nok for å dra med seg pressa både opp og ned!

Kjøp en slik en, så skal du se at både du og far din blir fornøyd. Prisen på en 6400 kontra 900 er det ikke stor forskjell på, men en helt annen traktor, og er større dimensjonert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Me prøvde ein 6350 ein gong, og opp ein slakk bakke så gjekk den ikkje på høgste gir. Måtte ned eit heilt gir. Og nokon me kjenner som har ein 6300 seier og at den er dau. Derfor eg meinar at 6000 serien er daue.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kom over ein Deutz-Fahr Agrotron 106 med lastar ifra 98 til 200. Altså MK2, men eg såg i ein annan tråd her at 98-99 hadde ein feil i girkassen som garanterte havari, kva girkasse er det? Er jo 3 forskjellege girkasser på Agrotron serien ifra da.

 

Veit og at MK2 hadde nokon feil, men eg vil gjerne vete litt meir om kva feil som har forekomme på desse traktorane. Prøv gjerne å få med kor mangen timar dei har gått dei som har vore problem med.

 

Skal ringe på den i morgo og høyre meir, men 200 for ein 106 ifra 98 med trimalastar kan vel ikkje vere så gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kor mykje ville de ha prisa denne til:

Valtra Valmet 900 99-modell gått 3400 timar

Ettermontert nye trimabrakettar og sentral, brukt trima 1600 lastar

40% igjen av dekk, plomba er fjerna så den går i 40

Elektrisk styring av hydraulikk på traktor, mekanisk av lastar

3 dobble utak pluss brems og fri retur

Kjettingar til bakhjul

Bytta eine spolen til HiShift

Service av valtra fram til 2500, tatt service sjøl etter det

Er eigentleg i bra stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Naboen her meinte eg skulle kjøpe meg ein Agrotron 110 istadenfor da det var eigentleg samme traktor, men den hadde litt meir hestar. Men når eg ser at det er 110 hestar og 5 tonn pluss lastar så begynner eg å lure på korleis denne traktoren flytter på seg. Har både erfaring med at Deutz traktorane går og drar noko jævligt, men det er heller dei eldre eg har vore borti.

 

Så kan nokon som har 110 eller som har prøvd ein sei korleis dei går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
ja ja, en 6350 er jo e 90hk traktor på4.5t finn ein annan traktor på 90 hk å 4.5t å sjå kor mykje betre de går!å en 6300 er jo orginalt 85hk å 4t.. trur du kan samanlikne med det meste anna, å fort finne ut at du tar feil i at valmet 6000serien er dau... har vore landbruksvikar i nokre år, å prøvd det meste av traktorer, å vil banne på at valmet 6400en heime (orginal) var blandt dei klart sprekeste av dei alle.. men den har gått blodskrudd i mange år utan problem, fått 8000t på teljeren å blir ikkje bytta på mange år.. så ikkje kom å fortell at det er ein drittraktor, då har du ikkje peiling! men at andre kansje har betre girsystem e.l, får vere en individuell sak.. men ein valmet 6000serie er bunnsolid, å tåler oppskruing, ferdig med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

TG, var vel nesten ingen av de traktorene som ikke var skrudd opp på turtall og effekt? Ellers var det ingen som hadde service på de for alle jeg har møtt/sett på jæren ryker mye svart.

Jeg hadde aldri kjøpt en 6300/6400 som har gått på jæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tg. I ditt innlegg om valmet 6300 6400 må du ha tatt en skikkelig skivebomm, i mitt område (sør rogaland) har jeg sett mye mishandling av disse traktorene men de har overlevd det aller meste

mye bedre enn andre merker som som brukes her

Er ikke eier av en slik traktor selv så jeg skulle vel være nokså neutral i denne saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...