Gå til innhold

Traktor med motorlyd.


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Oddbjørn_1

Finnes ingen andre traktormotorer som går så fint som gammel 6-sylindret (Case)International.

956 eller 1056 f.eks. med ettermontert turbo.

Eller en 1255-1455 som hadde turbo originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

husker de gml valmet 2105 og 2005. noen her som hadde de. en 2105 ble brukt til pulling ved siden av at den gikk mest med presse i hele landet. den gikk noe helt hinsides, noen sier at de ikke visste helt hvor mange hk det var, men over 280hk var det. når de spredde møkk med den store hillvogna så stilte de enda litt på pumpa og da visste ingen helt hvor mye den ga.

 

her er en 2005 som drar en krokhenger.ett lite tips skru opp bassen på musikkanlegget. får ett lite inntrykk av noe av den rå lyden som var på disse traktorene:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skolen jeg gikk hadde de en TW25 som var skrudd opp til over 200 og med blank rakrør. Gav fin lyd når den måtte på hardt arbeide..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Mitt bidrag er helt sikkert ikke av de som er helt på topp når det gjelder totalopplevelse, men har kjørt en del Fiatagri L95 på ei Orkel GP1250-presse, og turboplystringa fra den traktoren er helt hinsides :)

 

Ellers har jo Blæstad en John Deere 3050 med ettermontert turbo. Den traktoren får nok mat også, og lyden i den har gleda mange Blæstadstudenter opp gjennom åra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathias_1

Enig med AS

 

En av mine gode naboer har en John Deere 3050 med rakrør og turbo, får nesten tårer i øynene hver gang jeg hørern

 

Her er en 3640 med grom lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

B.K.F:

 

KJEDELIG video da, traktoren går jo på tomgang hele tiden, og han som kjøre kan jo ikke kjøre!!

er litt bælete traktor å brøyte plasser med. må brøyte fylkesveier med diagonal skjær med slik traktor.

men er en grom traktor ja, stygge felger bak på den dr da. og lysbjelken så ikke ut i dagslys.

gromt lodd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 7245_1
hør zetor 7245 me rakrør, å du vilj aljer hør traktor me rakrør meir ! det kanj æ lova dåkk! fer så vanveti ker det bråke ! nabon som bor 500 meter onjar høre æ fyre opp traktorn på tomgang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest runeav_1

Har nettopp fått en 5150 PRO.Stilte den opp til 200hk i går og monterte rake rør i dag.RÅÅÅÅ`LYD!

Dette er ulv i fåreklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...