Gå til innhold

Brukttraktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja,du fæ MF 575-590 å 595 med 4 hjulstrekk,men dette er gamle traktorar,og har da ikkje \&quot\;verdens beste sving\&quot\;. Men det er for store traktorer til trådstarter,så det er ikkje noko tema å diskutere her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At JD 1950 er treg å starte er noe tull! Det er bare å vri om starten så starter den, uansett årstid - slepp til og med å gløde, så lettstartet er den!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjøre oppmerksam på at når eg anbefaler MF 265/565,så er det bakhjulstrekk eg sikter til. Trådstarter har ikkje behov for 4 wd,skriv han,og da meiner eg at det er berre tull og kjøpe 4 wd,som blir tyngre,dårlegere sving,større dieselforbruk osv. Bakhjulstrekk i den størrelse/prisklasse er da mykjy meir lettkjøyrd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...

Noen her som har hatt problem med bremsene på zetor? Når en bremser går pedalen helt i bunn og bremser bare litt. Men når eg pumper litt på pedalen holder den på trykket. Noen som har en ide??

Hvordan lufter man bremsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, hvilken Zetor har du da? det står i zetorboka. Bør være to stykker og det kan være vanskelig å finne rett verktøy til utlufting. Valgte å ikkje bruke slange men satte heller traktoren på ett sted det ikke gjorde noe om det ble søl. Så må en passe på at det ikke kommer olje på bremsene. Fyll på rikelig med bremsevæske og så åpne ventilenskruen til det så vidt pipler ut mens medhjelperen tråkker på den ene pedalen for den siden du lufter. pass på at ikke du går tom for bremsevæske mens du holder på for da må du starte om igjen.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få meg en ny bremsevæskebeholder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. e har en volvo 2250 bakhjulstrekk til salgs. den ser ut til å takle de kravene dine til brukt traktor. den er i namdalseid nord-trøndelag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...