Gå til innhold

TKS K1 Multi Feed Robot


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest wold_landbruk_1
litt ampert her, fullfor er bra, feedrobot er bra. Altså- en stasjoner fullforblander som fyller en feedrobot automatisk. det må bli ett opptimalt system, men å svert dyrt. Men en sånn invistering er individuell til hver bonde,fjøstype,fortilgang,ytelsesnivå osv.............. jeg vurderer og bytte ut foruttleggeren... men hva skall jeg kjøpe?? jeg kann ikke kjøre traktordrevet forvogn i fjøset. og den det bør vere automatisk, noe jeg mener er en fordel med bruk av robot...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wold_landbruk_1
bra utstyr fra MULLERUP ja, men vår distributør bør/må henge i 2 skinner pga lav takhøyde. da får vi drivermotorene ut på siden av vogna.. har AK noen experter på det området i sørtrøndelag da,???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Anonym
Vurderer mullerup sitt foringsanlegg og lurer litt hvordan tildelingen av kraftfor blir til ungdyra? Med tks har du jo kraftfortildeling på vogna. Er det noen som blander kraftforet i selve mikseren? og hvor nøyaktigt blir det til kviger okser og kalver?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils_Neteland_1
Skal nesten kunna garantera at distribusjonsvogn vil fungera betre enn feedrobot ,i kombinasjon med fullforblandar,sjølv om da og e billegare.Det er mi erfaring!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
står jo ei mix feeder vogn på finn nå......det må jo være kjempe konsept.Nøyaktig foring til alle dyr heilt automatisk døgnet rundt.Men desverre for dyrt nytt med en pris på 370 på mix feeder. Men kansje denne brukte vogna er et bra kjøp?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...