Gå til innhold

Landbruksforsikring


Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som er flinkere enn meg til å sjonglere mellom forsikringsselskap, og har fersk erfaring på hvem som er billigst på landbruksforsikringer?

Jeg har for tiden Landkreditt, og har ikke noe negativt å si om de, men til syvende og sist er det kostnadene som betyr noe.

For min del handler det om flere bygninger og eldre maskiner. (Ikke dyr)

Endret av Fjøsnisse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid at den årlig forsikringssummen bør være bestemmende, når uhellet er ute viser det seg hvem som er bra og hvem man helst ikke burde ha hatt. Har hatt uhell flere ganger og fått prøvd 2 ulike. Hadde Eika via lokal bank og følte meg dårlig behandlet og ble verken orientert eller på noen måte ivaretatt. Flyttet til Gjensidige og er meget fornøyd. Kan ta en sak; Tordenvær ødela brannvarslingen og I Eika ville jeg ikke ha fått dekket på langt nær så mye som jeg fikk via Gjensidige, men så er det slik at premien stiger litt hvert år og det kan derfor være lurt å få en gjennomgang av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...