Gå til innhold

MF 3050 hydraulikk problemer.


Jørgen

Anbefalte innlegg

MF med hydraulikk problemer.
Hei jeg har en MF 3050 som er sjeldent i bruk, men når jeg trenger den er det jo greit at det fungerer.

Når jeg skulle bruke den sist var den fulstendig tom for strøm , og dynamo ladet ikke. Jeg handlet dynamo på økonomi deler og fant et batteri som det var håp for. 
Når dette var gjort startet jeg opp maskineriet uten problem .Men når jeg skulle få av hengeren var det værre. Hydraulikken på krok / løftearmer fungerer ikke.  Når det er sakt så har også lampe til høy og lavgir også sluttet og fungere. Og den vil ikke ut av lavgir.Er det noen som har vært borti lignende problemer eller har noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve å svare på noe av dette Jørgen. Nå har ikke jeg MF 3050, men har hatt elproblemer på en traktor selv. Det var jordingsfeil. Da tok jeg å laget meg en ledning med kabelsko rund flatstift i hver ende. Jeg festet den ene enden til instrumentpanelet og den andre til en del av godset på traktoren. Det var kanskje nede ved rattstammen. 3050 har mye el. opplegg i hytta. Jeg ville tatt å festet en sånn ledning i hytteramma og ned til godset på traktoren. Eller til minusledningnen til batteriet. Er dette en 1987-model, så kan det også være at auto-tronic blackbox skulle vært byttet. Men det er det best å spørre en på verkstedet til Eiksenteret om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...