Gå til innhold

Noen som har NHK 1250 rundballepakker?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en som jeg reparerer opp, og mangler manualen...Selger hadde ikke dette lenger (dødsbo). I tillegg var hydraulikkslangene som driver satelittarmen avrevet rett hvor de kobles inn på motoren til armen (på toppen av pakkeren). Disse har jeg fått laget nye, men så var problemet hva skal hvor...

 

Er det noen som har en sånn og kan knipse noen bilder avEvt. vet hvem som kan ha deler etc. Finner fint lite på NHK sine finske hjemmesider... (står på finsk i tillegg...) :-)

 

Håper noen kan hjelpe meg på vei.

 

 

 

Steve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stevekris_1

Jeg har en som jeg reparerer opp, og mangler manualen...Selger hadde ikke dette lenger (dødsbo). I tillegg var hydraulikkslangene som driver satelittarmen avrevet rett hvor de kobles inn på motoren til armen (på toppen av pakkeren). Disse har jeg fått laget nye, men så var problemet hva skal hvor...

 

Er det noen som har en sånn og kan knipse noen bilder avEvt. vet hvem som kan ha deler etc. Finner fint lite på NHK sine finske hjemmesider... (står på finsk i tillegg...) :-)

 

Håper noen kan hjelpe meg på vei.

 

 

 

Steve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

hei. du har 2 muligheter slik jeg ser det. enten ta ned siden fra NHK og oversette via words, men er ikke sikkert de klarer det, eller spore opp forhandler som solgte disse nye. har en kompis som har samme pakker bare i slepe utgave, å han fikk deler å forklaring fra de som solgte NHK før.

jeg skal prøve å høre med han om hvor han ringte om delene sine hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Mener å huske at det var Lena Maskin som solge pakkerene når de gikk under navnet NHK. Etter hvert kjøpte jo Kverneland opp NHK, og leverer vel mye de samme pakkerene som Vicon nå. Så det kan vel være mulig å spore opp noen tegninger både gjennom LM og Eik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Anonym

Hei

Eg har ein nhk1250,

der programvaren i styringsboks chipen ikkje virker,alle komponent i boksen

virker ellers.Noken som veit om det e mulig å laste ned ny programvare å legge inn,eller skifte chipen.

Eller e det noken som he ein defekt pakkar der eg kan evt,kjøpe styringsboksen.

Trond

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...