Øverum_1 Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Hei, Forumet.Er det noen her som har erfaring med Luzhong traktorer?Ja, det er kinesisk, og jeg vet at mange her ikke liker kina-traktorer.Men jeg er ikke ute etter generelt nedsettende kommentarer om kina-traktorer.Det er altså spesielt Luzhong jeg spør om.Har forstått det slik at Luzhong lages på Weifang-fabrikken.Altså samme fabrikk som Weifang hjullastere.Jeg er derfor også interessert, om noen vet noe om Weifang-lasterne.Er også interessert i info om hvordan man kan bestille deler til Luzhong-traktorene.Ser det florerer av nett-adresser til Luzhong, så jeg blir i tvil om hva som er den riktige adressen.Jeg blir takknemlig for konstruktive tilbakemeldinger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
777Bonden Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 Øverum_1 skrev (På 2.3.2021 den 19.21): Hei, Forumet. Er det noen her som har erfaring med Luzhong traktorer? Ja, det er kinesisk, og jeg vet at mange her ikke liker kina-traktorer. Men jeg er ikke ute etter generelt nedsettende kommentarer om kina-traktorer. Det er altså spesielt Luzhong jeg spør om. Har forstått det slik at Luzhong lages på Weifang-fabrikken. Altså samme fabrikk som Weifang hjullastere. Jeg er derfor også interessert, om noen vet noe om Weifang-lasterne. Er også interessert i info om hvordan man kan bestille deler til Luzhong-traktorene. Ser det florerer av nett-adresser til Luzhong, så jeg blir i tvil om hva som er den riktige adressen. Jeg blir takknemlig for konstruktive tilbakemeldinger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
777Bonden Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 Har du fortsatt Luzhong traktor? Jeg har en 554, kanskje vi kan utveksle noe nyttig med hverandre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts