Fendt724 Posted February 24, 2021 Share Posted February 24, 2021 Hei! Jeg driver og skru på en traktir og trenger bremserens. Jeg har kikka på litt forskjellig, og fant ut at Biltema hadde rimelig på 5L kanne. Nå ser det ut til at denne ikke er å få tak i lenger. Så jeg lurer på om noen vet om et sted det er mulig å få tak i remelig bremserens, helst på kanne (ikke sprayboks)?På forhånd takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slothen Posted February 25, 2021 Share Posted February 25, 2021 Jeg vet at Wurth, Tools og Swedol har 5l / 20liters kanner. Muligens Hydroscand også har på kanner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullsvein Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Gammel tråd, men sikkert fortsatt aktuell?Jeg skrur litt på egne biler, og bestiller mye deler fra eurodel.no. De har greit utvalg av kjemi også, sist jeg kjøpte deler fikk jeg med en 5l CRC bremserens, 408,-Ser de også har 20l CRC bremserens for 1312,-. Synes ikke det er galt.Dette er priser inkl mva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts