SteinarT Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Hei. Vurderer å kjøpe en Ford 4610. Men hydraulikkpumpa lekker olje i delinga. mener det er hydraulikkpumpa, står på venstre side på motoren foran hytta. er det bare å dele denne og bytte pakning? hvor får jeg tak i dette? Mangler også mellomaksel. noen som har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinarT Posted January 29, 2021 Author Share Posted January 29, 2021 Bilde av pumpa som lekker. hvor får jeg tak i deler? farlig å kjøre litt med dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Økonomideler har motordreven pumpe,og pakninger.Hydraulikken har ingen fare av lekkasje,så lenge du fyller etter olje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF 135 Posted January 30, 2021 Share Posted January 30, 2021 Denne pumpa er vel for å få mere flow i laster og utvendig hydraulikk, er en i bakstussen også. Pumpa fås kjøpt ny hel, eller deler og pakninger. Torp Maskin har mye deler til Ford, mulig de kan ha brukt mellomaksel også, de hogger traktorer der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted January 30, 2021 Share Posted January 30, 2021 Dette må være en eldre pumpe uten filter. Det er spin on filter på alle ford pumper jeg har sett,inkludert den som økonomideler selger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts