Guest Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Ein liten sauebonde i vest (eg, altså) har kjøpt seg slåmaskin og høypresse, men manglar brukarrettleinga til Serigstads slåmaskin. Har undersøkt med Serigstad, men dei har ikkje! Nokon som kan hjelpe? Eg kan kopiere og sende i retur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Ein liten sauebonde i vest (eg, altså) har kjøpt seg slåmaskin og høypresse, men manglar brukarrettleinga til Serigstads slåmaskin. Har undersøkt med Serigstad, men dei har ikkje! Nokon som kan hjelpe? Eg kan kopiere og sende i retur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Hei. eg lurer på om noen har bruksanvisningen til Serigstad Kombi 2000 og om noen kan fortelle hvor liten traktor man kan bruke på den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Eg har kjørt den på traktor på mindre enn 50 hk, det går fint. Du kan ikkje slå i 20 km i grov timoteieng da, men må gire ned, men trur ikkje du finn noko meir egna for små traktorar. Så slepp du at du får trehjulstraktor når du skal løfte maskina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom H Moe Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Heisann! Ser du har skrevet for en stund siden at du hadde bruksanvisning på til denne slåmaksina, har du den ennå? Har nettopp kjøpt meg ei slik slåmaskin men finner ingen plasser på nettet hvor man kan få tak i bruksanvisning til den.... MvhTom H Moe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Supra Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Kjøpte selv en SK 2000 Kombi i går, fikk med kombinert instruksjonsbok\reservedelsliste-sprengskisser\reklamehefte. Det frister lite å sende boken bort, men eg kan for eksempel ta bilder av sidene og sende på mail. Boken kan også besiktiges på Askøy eller i Lavik (Høyanger kommune) etter avtale.Forøvrig oppgis effektbehovet til 37hk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Serigstad Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Hei, me på Serigstad fekk tilsendt link til denne diskusjonstråden frå ein oppmerksam og oppegåande kar.Me har no laga ei fane på heimesida vår der me kan publisera materiale på utgåtte produkter, me har ikkje nokon digitalisert utgåve av Brukerveiledninga, men har foreløpig funne ei scanna versjon av gammal deleoversikt.Klikk på linken ;http://serigstad.no/no/produkter/utgatte-produkter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olli_b Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 Hei. Gammel tråd ser jeg, men prøver fordet. Har skaffet meg en gammel serigstad kombi 2000. Holder på å bytte noen lager i slåttebjelken. Men det var ingen kniver på når jeg kjøpte den er det noen her som har noen mål på knivene? L x b x tykkelse og diameter hull? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Småvarden gard Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 hei, prøver jeg og. noen som har digitalt og kan sende til meg på epost? smaavarden.gard@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts