Rust Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Hei. Jeg har to MF-traktorer i 300-serien. Er temmelig grønn når det gjelder mekking og vedlikehold, og skulle likt å bli flinkere, sånn at jeg kan ta bedre vare på traktorene og forebygge havari ol. Det jeg så langt har fått rimelig grei kontroll på er smøring av fettnippler. Tenkte jeg skulle gå igang med å skifte olje- og dieselfilter nå. Hvor ofte bør dette gjøres? Og hva med luftfilter og hydraulikkfilter? Hvor ofte bør de ulike oljene skiftes? Og hva mer er viktig å gjøre regelmessig? Noen som har svar på disse spørsmålene, og gjerne noe tips om hvordan jeg går fram for å få bedre oversikt over disse tinga? Noen videoserie på youtube, bokutgivelser, blader eller lignende som er bra for en nybegynner? Jeg kjenner ingen med sånn innsikt, ellers skulle jeg spurt dem. På forhånd takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosen Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Hvis jeg får epostadresse eller telefonnummer kan jeg hjelpe deg om du vil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts