morten.johansenveidekke.n Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 På min Volvo D320 så sitter det en kappe over trekkroken som virker som mothold slik at hengeren ikke kan slippe taket ved rygging. På min Ford 3000 derimot så mangler dette, og jeg er usikker på om dette er "innafor". Noe som vet hvem som leverer slikt mothold til Ford 3000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gil_1 Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 På mine Forder er det platen som fester trekkroken til traktorkroppen, som dekker over kroken så tilhengeren ikke skal hoppe av. Kan den være skåret av?I såfall kan du sveise på en ny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morten.johansenveidekke.n Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Ser ut som om den en kappet av ja, så da blir det frem med sveiseapparatet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morten.johansenveidekke.n Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Noen som kjenner spesifikasjonene på kulelagerne i styresnekka, øvre og nedre? Evt om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny snekke? Det er "ingen" som har denne lenger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts