Andyrz Posted June 1, 2020 Share Posted June 1, 2020 Hei, ny traktor og sikkert noen her inne med gode tips. Hvordan fester dere skjerm til presse og kunstgjødselspreder ol.?Traktoren er en Valtra N serie, det er bøyle ved sideruta som det går ann å feste ting, men hvilke type feste er å anbefale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slothen Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Hei,Jeg ville brukt kulefeste ifra en produsent som heter Ram Mount. Den nye traktoren vi fikk hadde ram mount på monitor for pakker og syrepanel for pressa. Jeg monterte også Trimble gps system i en traktor, og da følgte ram mount kulefeste med ifra Trimble.Se link for eksempel:https://www.lillerolf-mc.no/tilbehor/comfort/ram-mounts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosen Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Jeg kjøpte et håndtak med sugekopper som egentlig er beregnet for håndtering av glassruter. Fungerer optimalt for min del. Har kulekopling på GPS. Se bilde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts