Gå til innhold

Orkel pick-up 1250


Gjest

Anbefalte innlegg

Her ei GP1250, 2000 modell. Denne har fungert perfekt i alle år...

 

Men i i vinter vart pickup totalrenovert, og mykje fingrar var bytta ut. Har tidligere brukt Vicon fingrer, då dette er en Vicon pickup. I år vart det kjøpt fingrer med Orkel, og sidan har det berre vore FA....skap....

 

Vicon var det 3 runder på fjøra ( fingeren), medan Orkel bruker 4 på dei nye. Eg spurde også etter dei med 3, men det var utgått sa dei..

 

So no er slåtten i go gang, og pickup berre stapper seg, det bygger seg opp gras, og so går det med en smell inn i innmater. Og det er mest sannsynleg for att fingrane har ein anna vinkel enn dei gamle, slik att ikkje graset fyk bak i innmater. Det blir enn knallhard "bare" av gras rett bak fingrer som berre blir større og større..

 

Det er ingen forskjell på kva gras som blir pressa, og om det er flatt eller bratt... Traktoren er det same som før, med tanke på høgd på draget..

 

Dette problemet har eg aldri før hatt med Vicon tinder.. Har hatt denne pressa i 8 år no, so eg kjenner til dei fleste triksa..

 

Skal snakke med Orkel i morga, so får vi sjå om dei tar problemet på alvor slik som dei bruker ellers.....

 

Noken som har samme erfaring????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Her ei GP1250, 2000 modell. Denne har fungert perfekt i alle år...

 

Men i i vinter vart pickup totalrenovert, og mykje fingrar var bytta ut. Har tidligere brukt Vicon fingrer, då dette er en Vicon pickup. I år vart det kjøpt fingrer med Orkel, og sidan har det berre vore FA....skap....

 

Vicon var det 3 runder på fjøra ( fingeren), medan Orkel bruker 4 på dei nye. Eg spurde også etter dei med 3, men det var utgått sa dei..

 

So no er slåtten i go gang, og pickup berre stapper seg, det bygger seg opp gras, og so går det med en smell inn i innmater. Og det er mest sannsynleg for att fingrane har ein anna vinkel enn dei gamle, slik att ikkje graset fyk bak i innmater. Det blir enn knallhard \&quot\;bare\&quot\; av gras rett bak fingrer som berre blir større og større..

 

Det er ingen forskjell på kva gras som blir pressa, og om det er flatt eller bratt... Traktoren er det same som før, med tanke på høgd på draget..

 

Dette problemet har eg aldri før hatt med Vicon tinder.. Har hatt denne pressa i 8 år no, so eg kjenner til dei fleste triksa..

 

Skal snakke med Orkel i morga, so får vi sjå om dei tar problemet på alvor slik som dei bruker ellers.....

 

Noken som har samme erfaring????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Hallvar_1

Både ja og nei.... Snakka med Orkel, og fekk vel ett halveis svar..

 

Einaste rådet dei kunne gi, var og senke pick-up, slik att det vart slakkere overgang. det hindra graset i å bygge seg opp.

Denne problemstillinga hadde dei ikkje hørt om enda......

 

Eg senka pu det maksimale av det som går ann... Resultatet vart bedre, men ikkje godt nokk synest eg.

 

Neste trinn er og bytte tilbake til dei gamle pickup fingrane som eg har brukt før (dei med 3 runder på fjøra, i dag er det 4) For dei gamle har en litt anna vinkel, slik att graset blir kasta lenger bak mot innmateren..

 

Dette er min teori, i fjor virka dette heillt knirkefritt, og i år vart det eitt sant HE...... Er ganske so sikker på att det er fingrane som lager problemet. Har kjøpt inn Vicon fingrer no, so då er det berre å få bytta dei før slåtten starta igjen.

 

Høgda på draget har vore det samme i alle år, sjølv med den gamle traktoren som var lavere på kroken. sidan det vart problem i år, så må det vere fingrane so er årsaka...

 

Dagens nye pickupa er ikkje så lange bakover så dei gamle, so dermed vil nokk nytypa av fingra fungere fint...

 

Dette er mine erfaringa, og meininga om dette problemet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...