Gå til innhold

ny traktorhenger


Gjest

Anbefalte innlegg

hallo har titta endel på hengere de siste åra da gisebon ifra 1978 begyner å bli sliten og liten. skal kjøre korn ,potetkasser, og litt grus på en ny? gisebon var dyr dengang 28000 men kvalitet og den har holdt bra til nå.I silokø på høsten er det jo mye å tittepå å høre med eiere om erfaring- har finni ut at jeg skal styre unna de billigst fiskebolleboks hengerene metsjø metax ser og høres bra ut men er muligens i dyreste laget orkel t150 ser interesang ut men har kampanjer da lommeboka mi er tomm he he .fk har derimot kampanje på tume 3100 og 3140 nå, er det noen som veit om det er ok hengere?

dekk-leveres m 520-17 eller 500r17 hva er forskjellen? untatt bredden da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo har titta endel på hengere de siste åra da gisebon ifra 1978 begyner å bli sliten og liten. skal kjøre korn ,potetkasser, og litt grus på en ny? gisebon var dyr dengang 28000 men kvalitet og den har holdt bra til nå.I silokø på høsten er det jo mye å tittepå å høre med eiere om erfaring- har finni ut at jeg skal styre unna de billigst fiskebolleboks hengerene metsjø metax ser og høres bra ut men er muligens i dyreste laget orkel t150 ser interesang ut men har kampanjer da lommeboka mi er tomm he he .fk har derimot kampanje på tume 3100 og 3140 nå, er det noen som veit om det er ok hengere?

dekk-leveres m 520-17 eller 500r17 hva er forskjellen? untatt bredden da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny gisebo da? siden du var så fornøyd. har selv en eldre gisebo. har tålt mye juling! ser man på en orkel fra samme årstall er den noe skakk i hjulstillinga. Har fått tilbud på metsjø, men 100 laken for en sånn henger er uaktuelt. legger til 15 til og havner på en agromet med dempa drag og sterkere sider men alt avhenger av bruk da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

Vil absolutt anbefale Metsjø, men Gisebo er også et veldig godt alternativ. Mine erfaringer med Gisebo er veldig gode. Hadde en 79 mod 8 tonner som jeg brukte til å kjøre masser og frakte gravemaskin på tilslutt ga den seg å brak på midten pågrunn av slitasje.

Har nå kjøpte meg en Baastrup 14t Dumperhenger til dette bruket. Har også en Metsjø 14t Kornhenger som jeg bruker både til Korn, flis og lettere masser, Er veldig fornøyd med hengerene.

Men Orkel er ikke noe dum henger det. Ville hvertfall kjøpe en TT100 eller TT130.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...