Nilss1 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Etter mye problem med mugg i rundballene skal jeg øke fra 6 til 8 lag med plast. Har et Tellefsdal pakkebord med Lykketronic Flex Counter. Er det noen som vet hvordan jeg endrer innstillingen av antall runder? Har dessverre kastet bruksanvisningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 gå på nett, finn fabrikken i dk, de sender deg det du trenger lykke til he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hallvar_1 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hold inne en av knappane til antall runder begynner å blinke, må stå i pulsmodus. Så endra du med den andre knappen, og lagrer med den første igjen......... Skulle hatt den i handa, då er det ingen problem å endre uten papir. Er ikkje heillt sikker lenger, hadde bruksanvisninga til forrige veke, då vart pakker selt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blåtass_1 Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Du har kanskje funnet ut av det, men i motsatt fall har jeg verken solgt pakkeren eller kastet bruksanvisningen \;-) Det står skrevet: 1.Trykk på F-tasten til det står PULS i displayet, og nåværende «rundetall» dukker etterpå opp. 2. Hold SET-tasten nede til det første sifferet blinker, trykk på F-tasten til sifferet er korrekt. 3. Trykk SET-tasten igjen, og gjenta samme operasjon for det andre sifferet. Lagre med å holde SET-tasten inne i to sekunder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.