Gå til innhold

Ny traktor lavere enn 260-cm


spørrende

Anbefalte innlegg

Hei,

Helt fersk her, er ute etter en traktor som er lavere enn 260cm for å få den inn i nåværende garasje.

er ute etter en Traktor på 75-100hk. I hovedsak blir det snøbrøyting, liten jordflekk på 1 mål som skal pløyes. en tømmerhenger som den her må den også takle http://www.forsmw.se/henger-med-kran/ct-38-6

Laster er nødvendig for min del.

Skal ærlig innrømme at jeg fersk og trenger derfor innspill til noen gode modeller.

Høyden på garasjeporten setter sine begrensninger for min del, men er også redd for at jeg ender med en modell som har for liten effekt.

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en John Deere  5620. Den har 72 hester og går inn min port som er 260 høy. Du får de også med 82 og 92 hk ,men samme mål. Jeg flyttet inn felgene for å få den litt smalere for å få den inn porten. Da ble den 20 cm smalere. Har en 250 bred port. Fornøyd med traktoren ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en JD 5720, men den var litt høy for å komme inn der jeg hadde behov. Traktoren var grei nok, litt lat, men god å kjøre med sine ca 84 hk. Solgte denne og kjøpte en NH 4050, noe lavere og med 97 hk er den utrolig sprek og lettkjørt. Brukes på jorda og til snøbrøyting. En enkel traktor, men liker den vel så godt som JD6430 eller Valtra N154.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...