EivindHB Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 Jeg må nå bytte ut gjødselporten i fjøset og har kikket på Eikerporten, som jeg syns ser ut som et godt alternativ.Jeg har tenkt å anskaffe port på mål, som skrus inn i eksisterende lysåpning. Lysåpning er paralell og betongkvaliteten er god. Fjøs fra 1994.Er det noen her som har erfaring med denne porten?Montering, er det vanskelig og montere selv? Spesielle hensyn som må tas under installering. Holdbarhet, når må man forventen at plater må byttes? Tetting, tetter porten godt, må/kan man forvente lekkasje? Skru ramme i lysåpning kontra støype inn ramme. Erfaringer med dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batmal60 Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Godt fornøyd med eikerporten! Bytta min første etter ca 30 år Enkel å montere i lysåpning. Produseres etter mål. Terskelen må støpes ned. Platene holder lenge om du ikke skader dem. Bytta en gang på den gamle Porten din bilr liggende i arkivet, hos produsent så nye plater, eventuelt ramme er veldig kurant å bestille senere ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts