Guest Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Har problemer med en Vicon 1700.. Får ikkje lagt inn bordsensor i systemet.. Den datt plutseleg ut under testing, allle andre funksjoner kan eg endre slik eg vil, men ikkje bordsensor.. Har prøvd å bytte sensor uten hell.... Forslag??? Den virker på manuell, me bordet finn ikkje posisjonen sin... HASTER!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hallvar_1 Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Har problemer med en Vicon 1700.. Får ikkje lagt inn bordsensor i systemet.. Den datt plutseleg ut under testing, allle andre funksjoner kan eg endre slik eg vil, men ikkje bordsensor.. Har prøvd å bytte sensor uten hell.... Forslag??? Den virker på manuell, me bordet finn ikkje posisjonen sin... HASTER!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Har du sjekket om magneten er der? Er sensoren justert nært nok i forhold til magneten? Har du sjekket kabelen til sensor om den er uten skader? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hallvar_1 Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Jepp... sensor og ledningsnett er ok... Har bytta sensor med en anna sensor, so det skulle vere i orden.... Trur det må bli en telefon til Mr. Vicon mandags morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.