Guest Tim-Hugo_1 Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Jeg så ett eller annet sted en artikel om en slik henger, hvor du hydraulisk kjørte opp eller ned sidekarmene før lasting, og når du hadde stablet rundballene på, kjørte karmene på plass igjen og låste fast rundballene. Slik att du ikke hadde behov for å stroppe fast. Nå har jeg glemt hvor jeg så det, og hvem som produserte slike hengere, noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Jeg så ett eller annet sted en artikel om en slik henger, hvor du hydraulisk kjørte opp eller ned sidekarmene før lasting, og når du hadde stablet rundballene på, kjørte karmene på plass igjen og låste fast rundballene. Slik att du ikke hadde behov for å stroppe fast. Nå har jeg glemt hvor jeg så det, og hvem som produserte slike hengere, noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deerer_1 Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Ta kontakt med Kristoffer Østhus på Fogn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Omtalt i Bedre Gardsdrift 2006/07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tim-Hugo_1 Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Har desverre ikke tatt vare på den utgaven, kan noen som har gi meg ett navn på vogna eller produsent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deerer_1 Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Østhus har import fra tyskland. Husker ikke navnet/merket på vogna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Film av krassort rundballevogn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.