Kruste_1 Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Min nyinnkjøpte traktor lekker diesel fra midt under traktoren.Er det dieseltanken den store tanken som sitter midt under traktoren litt på høyre side ?Det drypper fra midt under denne ganske mye ca 4-5 liter i døgnet., det ser ut som om det kommer fra oppe på siden et sted.Noen gode tips ? veldig grusamt å ligge under traktoren å skru i minus 18.Hvordan sjekker man nivå for hydraulikkoljen på disse ? ser ingen peilepinne ved trekkstengene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Småbrukaren Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Hei. Det er et lokk under matta i førerhytta. Skru opp dette så kommer du til tilkoblingen på tanken som lekker. Har hatt samme problemet selv. Innimellom løftearmene bak på venstre side finnes peilepinne for transmisjon. Kan være litt vanskelig å finne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruste_1 Posted January 25, 2019 Author Share Posted January 25, 2019 Okei takk for svar.Var det en slange som var lekk eller var det noe mere alvorlig ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Småbrukaren Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Var i overgangen til tanken det lakk hos meg. Husker ikke helt hva eg gjorde men tett ble det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruste_1 Posted January 25, 2019 Author Share Posted January 25, 2019 FlottSkal få sjekket opp dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 Hovedtanken sitter i fronten,og reservetanken til venstre når du sitter i setet. Det er en rørforbindelse mellom tankene,som kobles til hver tank med en slangestuss. Slangestussene av gummi vil jo morkne over tid og lekke. Dette blir selvfølgelig bare ett tips, når jeg ikke ser traktoren din. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruste_1 Posted January 26, 2019 Author Share Posted January 26, 2019 Hvor stor er tanken som sitter under traktoren ?Tenkte jeg skulle kjøre på denne til jeg har fått rep. lekkasjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts