Raamundsen Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 Har en Deutz DX 3.60 fra 1987 og skal bytte olje på hydraulikken/gir. Er det samme olje beholder til hydraulikken og gir/bak aksling på denne?. De Mente det kunne være det på denne der jeg skulle kjøpe olje..??. Men blei usikkersliter også litt med å få i gir, kan dette være pga hydraulikk olje?. At denne ikke smører så godt?. Takk for svar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Jeg mener det er 24 liter på drivverk og 27 liter på hydraulikk,altså delt. Oljetemperatur og smøretrykk/oljenivå kan påvirke giringa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raamundsen Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 så du mener at denne traktoren har del olje beholdere for hydraulikk og olje til bremser og gir?Har en olje påfylling bak. men vet ikke om andre påfyllinger til gir/bremser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus_S_1 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Ut fra traktordataene jeg har på den,så må det være separat tank for hydraulikkolje.Egen olje på drivlinjen:Girkasse,pto,bakaksel. Samme som volvo bm,valmet og en IH jeg selv har. Jeg har ikke skiftet olje på deutz,så andre får gjerne korrigere meg her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.